WacoMeister
-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
-
Rok produkcji
2001
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
1.8T AWT wywala olej, odma ? uszczelka ?
WacoMeister odpowiedział WacoMeister → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Panowie mała aktualizacja, Odma wyczyszczona, była zabita jak cholera. Nie wywala już tak drastycznie oleju, natomiast jezdze do 3tyś obrotów nie weźmie ani grama np: Rzeszów-Katowice cały czas 120km/h ani grama Na powrocie wracałem 130-140, dojechałem do Rzeszowa a szabelka na minimum Co by to było ? Mechanicy podejrzewają pierscienie, albo uszczelniacze zaworów. Proszę o jakies porady bo robic kapitalke za 2500zł narazie mi sie nie usmiecha.. -
Jak kupiłem to porównując do brata octavi 1.8t mój strasznie mulił, po regeneracji turba popierdziela ładnie, straszna różnica i ciągnie w miare od dołu, bo wczesniej trzeba było flaki dusić... Tylko znowu mam problem teraz jak jezdze powyżej ok 3tyś obrotów wywala olej, głównie jak bagnet do mierzenia, w poniedziałek idzie do mechanika, mam nadzieje, że odma a nie nic gorszego
-
1.8T AWT wywala olej, odma ? uszczelka ?
WacoMeister odpowiedział WacoMeister → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Po kosultacji z paru mechanikami, jest stwierdzenie, że smok w misce olejowej bo teraz nawet nie wywala oleju ale jak dostanie w palnik to swieci kontrolka od oleju, a olej jest. Więc, sciagnie miske olejową, wywali reszte opiłków, przeczysci smoka, przeplucze ze 2x silnik ropą lub jakims srodkiem i zobaczymy... -
Witam, 1.8t AWT, olej Valvoline 10w40. Panowie silnik zlany cały olejem, ost dolałem litr na 500km, mechanik stwierdził, że turbo i odma, no i wymienic olej, turbo zregenerowane (mocy odzyskał strasznie) odma twierdzi, że była ok i auto ma jezdzic, wczoraj pod praca zmierzyłem olej (po 50km od wymiany na nowy) było pół stanu, wyjechałem na autostrade, po 15km trzymajac 160km/h zaswiecila sie kontrolka oleju na żółto, po 10min 'ściekania' stan ponizej minimum, na bagnecie delikatny majonez i delikatnie mi ubywa płyn mimo iż jest nowa chłodnica, węże i opaski (jakby sie dostawal do obiegu) Jak odkrece korek wlewu oleju słychac mocno jak powietrze z niego fuknie i korek bardzo mocno podskakuje jakby faktycznie byl obieg oleju przytkany, co robic ? Uszczelka pod głowicą to raczej nie jest, plyn czysty, auto nie kopci, czy faktycznie ta odma, lub jej zawór ? Jeszcze jedna ważna rzecz jak chce zmierzyć olej musze np srubokretem trzymac rurke(prowadnice) bagnetu oleju bo inaczej wyjdzie mi cała z silnika(kupiłem juz 3 nowe z kazda problem) w ogole nie chce sie trzymac na tych dwoch zatrzaskach i może tam przy silniku jest nieszczelne w 100% i pod cisnieniem rozchlapuje olej ? Dodam jeszcze, że po spuszczeniu starego oleju strasznie dużo syfu i opiłków wyplynelo, pasuje przepłukać silnik... Z gory dziekuje i sory jak coś jest niejasno, ale mechanik ze mnie żaden, auto kupiłem od Holendra i włożyłem w nie juz ok 7tyś i zaczynam żałować...