Skocz do zawartości

WacoMeister

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie mała aktualizacja, Odma wyczyszczona, była zabita jak cholera. Nie wywala już tak drastycznie oleju, natomiast jezdze do 3tyś obrotów nie weźmie ani grama np: Rzeszów-Katowice cały czas 120km/h ani grama Na powrocie wracałem 130-140, dojechałem do Rzeszowa a szabelka na minimum Co by to było ? Mechanicy podejrzewają pierscienie, albo uszczelniacze zaworów. Proszę o jakies porady bo robic kapitalke za 2500zł narazie mi sie nie usmiecha..
  2. Jak kupiłem to porównując do brata octavi 1.8t mój strasznie mulił, po regeneracji turba popierdziela ładnie, straszna różnica i ciągnie w miare od dołu, bo wczesniej trzeba było flaki dusić... Tylko znowu mam problem teraz jak jezdze powyżej ok 3tyś obrotów wywala olej, głównie jak bagnet do mierzenia, w poniedziałek idzie do mechanika, mam nadzieje, że odma a nie nic gorszego
  3. Po kosultacji z paru mechanikami, jest stwierdzenie, że smok w misce olejowej bo teraz nawet nie wywala oleju ale jak dostanie w palnik to swieci kontrolka od oleju, a olej jest. Więc, sciagnie miske olejową, wywali reszte opiłków, przeczysci smoka, przeplucze ze 2x silnik ropą lub jakims srodkiem i zobaczymy...
  4. Witam, 1.8t AWT, olej Valvoline 10w40. Panowie silnik zlany cały olejem, ost dolałem litr na 500km, mechanik stwierdził, że turbo i odma, no i wymienic olej, turbo zregenerowane (mocy odzyskał strasznie) odma twierdzi, że była ok i auto ma jezdzic, wczoraj pod praca zmierzyłem olej (po 50km od wymiany na nowy) było pół stanu, wyjechałem na autostrade, po 15km trzymajac 160km/h zaswiecila sie kontrolka oleju na żółto, po 10min 'ściekania' stan ponizej minimum, na bagnecie delikatny majonez i delikatnie mi ubywa płyn mimo iż jest nowa chłodnica, węże i opaski (jakby sie dostawal do obiegu) Jak odkrece korek wlewu oleju słychac mocno jak powietrze z niego fuknie i korek bardzo mocno podskakuje jakby faktycznie byl obieg oleju przytkany, co robic ? Uszczelka pod głowicą to raczej nie jest, plyn czysty, auto nie kopci, czy faktycznie ta odma, lub jej zawór ? Jeszcze jedna ważna rzecz jak chce zmierzyć olej musze np srubokretem trzymac rurke(prowadnice) bagnetu oleju bo inaczej wyjdzie mi cała z silnika(kupiłem juz 3 nowe z kazda problem) w ogole nie chce sie trzymac na tych dwoch zatrzaskach i może tam przy silniku jest nieszczelne w 100% i pod cisnieniem rozchlapuje olej ? Dodam jeszcze, że po spuszczeniu starego oleju strasznie dużo syfu i opiłków wyplynelo, pasuje przepłukać silnik... Z gory dziekuje i sory jak coś jest niejasno, ale mechanik ze mnie żaden, auto kupiłem od Holendra i włożyłem w nie juz ok 7tyś i zaczynam żałować...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności