Skocz do zawartości

Czarek12345

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 90KM (AHU)
  • Rok produkcji
    2000
  1. Witam wszystkich serdecznie. Od pewnego czasu borykam się z tempomatem w moim Pastuchu. Otoż mój problem polega na tym iż po podłączeniu kabli z manetki do kostek ECU działa wszystko oprócz przycisku obok manetki. Manetka ma następujące włączniki. W prawo w stronę kierownicy AUS, w lewo EIN, pomiędzy nimi nie ma nic, i przycisk u boku niestety wytarty więc nie mogę stwierdzić co to jest. Czujnik pedału sprzegła jest lecz brak wtyczki i chyba na próżno jej szukać. Zwracam się z prośbą do kogoś kto to robił i wytłumaczy mi jak to wszystko podłączyć aby śmigało. Samochchód to: Volkswagen Passat B5 [FL] 2000 rok. 1.9 TDI 90KM AHU. Przekładka automat manual. Jeżeli potrzeba więcej informacji to chętnie dopiszę. Proszę o szybką odpowiedź.Dziękuję pozdrawiam. Dodam że manetka od tempomatu służyła za coś w stylu anty-napadu. Z kostki wychodzą 4 przewody: czerwono-biały, czerwono-czarny, fioletowo-żołty i fioletowy.
  2. Jaro2k. Witam mam do Ciebie parę pytań co do złącza ECU i pinu 66. W jaki sposób liczyć piny w tym złączu? Jaki kolor przewodu był u Ciebie? No i czy tylko się w niego wpiąć czy jakoś inaczej to trzeba zrobić?
  3. To manual ale niedawno się dowiedziałem ze to był automat (znalazłem skrzynkę po komputerze skrzyni automatycznej pod nogami pasażera) Może być tak, że ktoś tego nie przerobił i to blokuje mi zapłon? Parę dni wcześniej normalnie zapalał ze stacyjki. Z tego co napisałeś to widzę, że nie mam innego wyjścia niż zewrzeć te kable? Jutro to zrobię i zobaczymy co się będzie działo. Dzięki za odpowiedź
  4. Witam. Mam następujący problem z odpaleniem samochodu. Gdy przekręcam kluczyk w pozycji w której rozrusznik ma kręcić jest totalna cisza, po sprawdzeniu rozrusznika okazał się dobry, kostka stacyjki również. Doszedłem do przekaźnika 175 który jest opisany jako przekaźnik blokujący rozrusznik. Metodą prób doszedłem do tego, że gdy zrobię styk śrubokrętem na przekaźniku to kręci i odpala bez najmniejszego problemu. Podmiana przekaźnika nie daje żadnych efektów. Myślę, że nie ma prądu na nóżkach przekaźnika które załączają elektromagnes. I właśnie tu chciałbym zwrócić się o pomoc. Gdzie tego prądu szukać? Może odpowiada za to ECU, autoalarm lub moduł komfortu? Albo jeszcze jakiś inny przekaźnik? Siedzę nad tym samochodem prawię tydzień i już pomysły mi się kończą. Proszę o pomoc. Dodaję zdjęcia przekaźnika w których miejscach robię zwarcie by go odpalić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności