Skocz do zawartości

nyx

  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O nyx

  • Urodziny 08.12.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    czechowice

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Poszukuję błotników do b5 ( kolor LC9X) Interesuje mnie komplet lewy i prawy w wersji bez kierunkowsku.
  2. Witam Korzystając z wątku podepnę się pod temat. O pewnego czasu borykam się z problemem turbiny w trybie awaryjnym (przebieg klasyczny ok 4 000 obr na czwartym lub piątym biegu). Po jednej z wizyt w warsztacie mechanik poleciał mi właśnie taki specyfik zanim wyciągnę turbinę i oddam ją do regeneracji. Jest to preparat firmy Wynn's Diesel EGR 3. Mój test tego produktu przeprowadzony był na rozgrzanym silniku aplikacja w dwa miejsca : 1. Zaraz za filtrem powietrza - odkręciłem przewód powietrzny wychodzący od filtra powyżej turbiny. 2. Aplikacja do silnika po odłączeniu rury podającej powietrze do kolektora. Aplikacja generalnie zgodnie z instrukcją. W każde z tych miejsc po ok 10 razy po czym silnik zmienia obroty. Po pierwszej próbie pojechałem przetestować samochód. Silnik rozgrzany ale szybko turbina przeszła a tryb serwisowy. Po kilku dniach próbę powtórzyłem, ale potem zaserwowałem sobie przejażdżkę ok 20 km na 4-tym biegu mając 3500-4000 obr/min. Na początku turbina się zawiesiła, ale po wyłączeniu i włączeniu silnika było ok i test kontynuowałem bez niespodzianek. Kilka dni potem znów powtórzyłem zabieg z psikaniem i jak dotąd wszystko jest OK. Właśnie mija ok 3 tygodnie od zabiegu i póki co jest ok. Niestety nie posiadam żadnych logów, nie wiem też jak pracowała sztanga w turbinie i inne jej elementy przed zabiegiem. Spodziewam się jednak, że ten zabieg będzie krótkotrwały ale zobaczymy... W moim przypadku środek zadziałał.
  3. a gdzie szukać tej pompy ? Kiedyś miałem przetarty taki czarny plastykowy przewód wchodzący do turbiny. Zaizolowałem go taśmą klejącą. Tylko, że wtedy nie miałem żadnych problemów z pojazdem.
  4. no nic dzięki za pomoc. Choć myślałem że to kwestia samego czujnika. Chyba nie pozostaje nic innego jak tylko zrobić logi. Czy taka usterka wyjdzie w logach?
  5. Witam Nawiązując do tematu, W moim samochodzie znów pojawił się problem ze spadkiem mocy, co ciekawe pojawił się niedawno gdy zaczęły się jesienne chłody, gdy było ciepło i sucho z autem nie było problemu i turbina działała dobrze. Teraz znów ją odłącza. Czy jest jakiś czujnik przy turbinie który może odpowiadać za takie zachowanie?
  6. A inne pytanie. Można samochodem normalnie jeździć? Czy dalsze użytkowanie może spowodować jakieś konsekwencje?
  7. Witam Wszystkich podepnę się pod temat z turbiną aby nowego nie zakładać. Mam pytanie: dzisiaj pierwszy raz zdarzyła mi się dziwna sytuacja ze spadkiem mocy. To co kolega na początki pisał przy pewnej prędkości samochód w zasadzie przestał przyspieszać (wyłączona turbina?) bez żadnych komunikatów na desce rozdzielczej. Dopiero po zatrzymaniu się i wyłączeniu i włączeniu silnika wszystko działa dobrze. Vagiem sprawdziłem sobie błędy i wyszło: VAG-COM Version: Release 311.2-N Chassis Type: 3B - VW Passat B5 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58 Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 KE Component: 1,9l R4 EDC G000SG 4898 Coding: 00005 Shop #: WSC 05314 WVWZZZ3BZ5E081980 VWZ7Z0D0695044 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Readiness: N/A A moje pytanie jest takie czy to zdarzenie może być jednorazowe, czy coś jest już uszkodzone? dzięki za pomoc.
  8. Czytałem, ale zrodziło się kilka pytań bo: 1.Nie jestem pewny na 100% że tam jest CAN (a patrząc na gniazdo w samochodzie nic nie widzę). 2.Ten kabel do diagnozy po CAN jest na usb oraz w wersji 1.4, awg opisów z forum jest bardzo kapryśny w połączeniu. Kabel KKL kupiłbym w wersji RS232 3. Interesuje mnie jak najlepsza diagnoza samochodu, boje się grzebać w sterowniku. 4. Czy ten kabel VAG K+CAN potrafi wszystko to samo KKL + te dodatkowe funkcje?, czy można na nim używać tych samych programów co KKL (np VAG-COM_v311.2 ) Czy poza tym, że będzie komunikować się po CAN zyskam coś jeszcze?
  9. Witam Proszę o małą podpowiedź. Mam passata b5 z końca 2004. Po diagnozie kablem KKL (chyba) okazało się , że posiada on szynę CAN (o ile te informacje są prawdziwe). Jeśli to prawda to chciałbym to wykorzystać. Myślałem o takim kablu: http://tiny.pl/hr2vf Czy jest sens wydawać te 100 zł czy kupić lepiej KKLa Czytając opisy ten kabel ma większe możliwości niż kkl. Dzięki wielkie za pomoc.
  10. Witam Czy mógłby ktoś doradzić/sprawdzić czy przegub który planuje zakupić będzie pasować do mojego samochodu? przegub: http://tiny.pl/hgqmc dane z ETKI http://tiny.pl/hgqmd samochód: Passat variant model:2005 typ:3B6061 Silnik AWX - 96 kW tyle tego jest a po symbolu z etki nie mogę go dopasować. dzięki wielkie za pomoc
  11. przebieg jest wiarygodny do sprawdzony przez ASO, a do przyczepki to nie mam pojęcia. dzięki za rady.
  12. Witam wszystkich Na wstępie dzięki za poprzednie wypowiedzi I mam nadzieje , że tym razem temat się utrzyma dłużej Samochód: typ handlowy : 3B6061 silnik: 1.9 tdi AWX 131KM skrzynia 5 manual GGB Rok Model: 2005 produkcja 21.10.2004 model PA oznaczenie : passat variant Jestem na etapie zakupu samochodu. Samochód został sprowadzony, i na wstępie sprzedawca powiedział ze ma lekkie wgniecenie na drzwiach oraz uszkodzone łożysko w skrzyni biegów objawiające się piszczeniem przy ruszaniu samochodu. Mechanik podłączył do komputera - wszystko ok. Następnie sprzedawca zapewnił że do sprzedaży naprawi wszystkie usterki. Drzwi ok, ale z tym piszczeniem są problemy po wymianie łożysk w skrzyni i sprzęgle oraz wymianie koła dwu-masowego nadal coś piszczy ale tak bardzo delikatnie (trzeba się wsłuchać) i teraz wymienia całą skrzynie. Teraz ja już zaczynam mieć wątpliwości czy auto z przebiegiem 150 tyś może się coś takiego dziać, i czy nie jest to początek dalszych kłopotów? Co o tym sądzicie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności