Skocz do zawartości

Nerwuss

  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witajcie, potrzebuje pomocy w doborze skrzyni i pólosi do mojego paska 1.8T AWT. Piasty mam na duzy przegub (38 zebów) Obecnie mam założona skrzynie EAE z v6 z półosioami od diesla. Skrzynia trochę nie domaga i planuje kupic skrzynie zregenerowaną stricte pod 1.8T, do tego potrzebuje numerów półosi pasujących na duzy przegub zew. Może ktoś ma 1.8T z duzym przegubem i moglby podac kod skrzyni i numery polosi? Myślalem o skrzyni EZG bo ma flansze 130mm ale w necie znajduje tylko półoski do ezg na maly przegub.
  2. Mały update, troche późno ale lepiej niż wcale, nowy zawór DV, ori VW i nowa przepływka ori BOSCH. Auto pali 15/16l na setke ( w mieście) i jest zamulone. To mój pierwszy automat i nie wiem, może tak ma być? Logi: Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_hCPb36.html Grupy 002, 115, 118: http://vaglogi.pl/log-002_115_118_CQT6Dz9.html
  3. Sorry za odgrzewanie kotleta, ktoś przerabiał B5 po lifcie z silnikiem AWT?
  4. Kupię skrzynię biegów manualną do przekładki z automatu do silnika 1.8T AWT. Poszukuję kogoś kto ma passata na części z silnikiem 1.8T i ma do sprzedania wszystko co potrzebne do przekładki na manual. Czyli, półosie, sprzęgło, kolo zamachowe, mechanizm lewarka i lewarek, pedały, pompka sprzęgła, rozrusznik, łapy skrzyni, sanki? itp...
  5. Mam taki problem, auto jak w opisie. Skrzynia Tiptronic, mam źle zakodowany [19] Can Gateway w zegarach jest 00006 a powinno być 00007 ale nie przyjmuje kodowania. Nie mogę połączyć się z modułem skrzyni. Trzeba najpierw się zalogować? W załączniku zdjęcia.
  6. To ja już nie wiem co mu dolega. Chyba że ten napinacz hydrauliczny łańcuszka cos nie domaga, mimo że błędów brak itp. A przepływomierz zareklamuje albo zwroce w cholere i boscha pojdzie.
  7. Przyznaje sie bez bicia, miałem brać Boscha, ale dostałem bodajże Beru w dobrej cenie do tego możliwość zwrotu nawet po montażu no i z gwarancją nie będę miał problemu. Także jeśli widac w logach ze to wciąż nie tak, to mówcie, zareklamuje ją i kupie Boscha bo wciąż mi pali 15.5l/100km w miescie, a jeżdze w sumie emerycko. Biorac pod uwage ze to Tiptronic to powinien spalic max te 13l/100km. Termostat wymieniany w styczniu bodajże. Czujnik temp ok. Stuki moga być od napinacza łańcuszka bo zaczyna być słyszalny. Tak mi się wydaje przynajmniej. Zapomniałem, zaworek dv jeszcze do wymiany bo mam jakis chamski z allegro taki aluminiowy, wyciągałem go i sprawdzałem to niby trzyma cisnienie ale mu jakos nie ufam.
  8. Trochę czasu minęło odkąd ostatnio pisałem ale w końcu jest nowa przepływka, jeszcze raz sprawdzone wszystkie podciśnienia itd... Logi wyglądają następująco: (nie miałem zbytnio warunków żeby się dobrze rozpędzić stąd taki zakres obrotów, mam nadzieję że starczy.) Grupy 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_c29cQt9.html Grupy 115, 118: http:// http://vaglogi.pl/log-115_118_NPcw15.html Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_W9u51fa.html
  9. Up, ktoś miał podobny problem? Albo nakieruje gdzie szukać? Bo nawet oleju nie moge w skrzyni wymienić nie wiedząc jaka jest temperatura.
  10. Wracam do pracy 15.07 bo teraz mam urlop i wtedy jak coś będę wiedział nowego to dam znać. Dzięki za zainteresowanie
  11. Testerem do spr. ciśnienia paliwa, na jałowych okolo 3.5 bar, po odłączeniu podcisnienia od regulatora wzrasta do 4. Przy dodawaniu gazu utrzymuje te 3.5bara. pod obciążeniem nie moglem sprawdzić bo miałem dostępny jakiś chiński tester z krótkim przewodem i nie miałem go jak wyjąć spod maski. Pompa paliwa ( magneti marelli) i filtr paliwa (mahle) nowe . W koszu z pompą wszystko ok, zbiornik czysciutki. Grucha powiedział zeby podmienić przeplywke. I poki co czekam na wypłate i bede podmienial. Najwyzej jak sie okaze ze nic to nie zmienia to zwrócę bo mam taka możliwość. Oryginał Boscha oczywiście.
  12. Najlepsze jest to, że wczoraj w pracy mialem chwile, wiec pozatykałem 3 krócce z kolektora ssącego i przewody z tych króćców. Czyli wszelkie podcisnienia ktore miałem, lącznie z odmą. I wciąż korekty po dodaniu gazu po 25%. Może nie sprawdzałem identycznie szczelnosci kolektora jak na filmiku, ale psikałem benzyna po polączeniach i sluchalem czy obroty nie wzrastają. Niestety nic nie zauważylem. Zrobie w weekend jeszcze logi z odłączonym MAF. Bo moze to on coś swiruje jednak. Ewentualnie moze wydatek paliwa wtrysków. Sprawdzałem je jak podaja paliwo ( w sensie jak rozpryskują) ale nie mierzylem wydatku.
  13. oprócz nieszczęsnej korekty mieszanki Nie wiem, spróbuję jeszcze popatrzeć na te podciśnienia, może dołożę dodatkowy zaworek zwrotny i wymienię ten czujnik podciśnienia przy serwie. Może to coś da.
  14. Dzięki za lekturę, poczytam dziś wieczorem. Z elektryką to raczej nie ma nic wspólnego, ładowanie jest, żadnych błędów oprócz pompy vacum i ubogiej mieszanki od grudnia bo tyle go mam. Co dzień odpala normalnie, nawet w zimie w mrozy. Dobra więc tak: 002+033 zwykła jazda http://vaglogi.pl/log-002_033_GwvdV.html 004+006 statyczny http://vaglogi.pl/log-004_006_M2d1rT0.html 034+036+037 statyczny http://vaglogi.pl/log-034_036_037_91HBSG.html 033 statyczny http://vaglogi.pl/log-033_Sq60D8o.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności