konger
-
Liczba zawartości
5 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Informacje osobiste
-
Imię
Tomek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Dolny Sląsk
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Pompki wyjęte Zdjęcia na szybko trochę chaotyczne, ale chyba wszystkie w miarę podobne..Jest sens próbować z tymi nadwymiarowymi gumkami po delikatnym starciu ostrych krawędzi? Dzięki serdeczne kolego Pokonamwas za odzew
-
Prawie 500000 nie kręcony. Wtryski regenerowane jakoś ok rok temu. Dajcie info jaki zestaw dobrych oringów kupić - numery -ew linki (nie wiem czy do każdego silnika takie same?- silnik AVF 130 KM, by dobre były. Może ktoś kojarzy czy są ewentualnie nadwymiarowe gdyby się okazało ,że gniazda styrane ale nie padaka...
-
Mam problem. Świeży nabytek passat b5 fl 130 km AVF ciężko odpala - kręci długo czy na zimnym czy na ciepłym . Pompa vacum wymieniona , czujnik temperatury przy silniku też. Mechanik podpiął komputer i pokazuje jeden błąd - czujnik temperatury i poziomu oleju. Jest prawdopodobne by przez ten czujnik słabo odpalał. Mechanik mówi ,że to nie to. Sprawdził też komputem wtryski i 3 zapodają prawie idealnie ok 0, natomiast jeden już jest coś blisko granicznej normy... ale niby też w miarę. Wtryski regenerowane w dobrym zakładzie ok 1 rok temu. Może w tym wtrysku oring jakiś padł???? Może przez jeden orig słabo palić ? Auto zarówno na zimnym i na ciepłym jakby "przebiera " coraz szybciej i szybciej aż w końcu zapala. Trzeba kilka razy kręcić nawet coś ok 8 sekund. Pomoże ktoś? Mogę wymienić oringi tylko w tym jednym ? Czy koniecznie we wszystkich? Pozdrawiam.
-
Witam Może ktoś podać numery poduszek silnika i skrzyni do paska kombi fl 2000 r silnik AVF.