Skocz do zawartości

motomajkel

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TSI 220KM DSG6
  • Rok produkcji
    2018

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Panowie pytanie odnośnie wymiany zestawu hamulców z wersji Passata 2.0 TSI 220KM 312mm/300mm na wersję 280KM 340mm/310mm (komplet przód/tył - zaciski, jarzma, tarcze, osłony): 1. Czy występuje zjawisko miękkiego/zapadniętego pedału hamulca? 2. Czy pompa hamulcowa, ewentualnie jakieś inne podzespoły układu hamulcowego są różne? 3. Czy po wymianie trzeba zmieniać ustawienia parametrów pracy ABS, ESP, pompy hamulcowej, ew. innych sterowników? 4. Jak wygląda kwestia homologacji hamulców po takiej zmianie np. pod kątem ubezpieczenia/zdarzeń losowych? Ewentualne inne uwagi Użytkowników po takiej modyfikacji mile widziane :)
  2. Czy problem rezonowania przewodów paliwowych przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu objawiał się jak w poście poniżej? U mnie problem występuje nieregularnie i zazwyczaj jak są niższe temperatury.
  3. Cześć Panowie, Również mam problem z buczeniem/rezonowaniem jakiś elementów w prawej przedniej części auta jakby poniżej prawego nawiewu pasażera( silnik 2.0tsi 220HP) - na początku pojawiało się cały czas zarówno na postoju i podczas jazdy przy odejmowaniu gazu w ok. 3 tyś obrotów, dokładnie w momencie wizyty w ASO cudowanie przestało więc nic nie zdiagnozowali, i teraz pojawia się okresowo tylko w czasie jazdy z różnym natężeniem ( jedna jazda rezonuje, następna nie). Jakieś pomysły co może być przyczyną? Poniżej filmik ze zjawiskiem od 12 sekundy:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności