Suchy0070s
-
Liczba zawartości
9 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2000
-
Czyli wyjąć i samemu próbować oczyścić? Czy oddać całkowicie do regeneracji?
-
Sprawdziłem sztangę gruszki najpierw przez blok 11 i test, ruszała się, ale wg mnie w małym zakresie. Potem podłączyłem strzykawkę i wtedy zaciągając powietrze ani drgnęła, moęe minimalnie. Ruszając ręką stawiała bardzo duży opór, nie wiem czy tak być powinno?
-
Dziękuję za podpowiedzi i pomoc. Pozdrawiam
-
Czyli najlepiej zacząć od sprawdzenia gruszki? a potem brać się za rozbieranie i możliwą regenerację turbo?
-
Czyli mogą być zapieczone kierownice w turbo?? Ewentualnie uszkodzona gruszka? Czy po odpięciu gruszki, jeżeli będzie "cięgło" w turbo od zmiennej geometrii luźno chodziło, to można wykluczyć w 100% zapieczone kierownice bez jej zbędnego rozbierania?
-
Logi dynamiczne: http://vaglogi.pl/log-011_OpV2i1.html http://vaglogi.pl/log-010_GIVKK6N.html http://vaglogi.pl/log-008_QiDsYM4.html w bloku 10 i 11 na samym końcu pomiaru (ostatnie wartości) wcisnąłem stop i wznowienie (robiłem to sam i dlatego tak się stało) stąd takie różnice, mam nadzieję, że wcześniejsze wartości coś wskażą.
-
Zapomniałem dodać, że egr jest zaślepiony. Może jutro mi się uda zrobić dynamiczne w ciągu dnia, jak nie będzie ślisko
-
Witam. Jestem posiadaczem seata toledo 1.9 110KM (chip na 137) silnik AHF. Co jakiś czas wyrzuca mi błąd 17965 - ciśnienie doładowania. W ostatnim czasie wymieniłem wężyki podciśnienia i po tej wymianie wydaje mi się, że auto słabiej przyspiesza. Proszę o pomoc w analizie logów. Na razie zrobiłem statyczne: 03, 08 i 11. Nie mogłem zrobić log bloku 000 gdyż program odrzucał mi go. Pokazały się tylko wartości: 1- 043, 2-071, 3-000, 4-016, 5-099, 6-200, 7-063, 8-149, 9-093, 10-122 logi: http://vaglogi.pl/log-011_Uotr16.html http://vaglogi.pl/log-008_vwy92v1.html http://vaglogi.pl/log-003_UhSZvNp.html Dziękuję i liczę na pomoc.