Skocz do zawartości

kamil7xx7

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Kamil
  • Płeć
    Kobieta
  • Miejscowość
    Daleko

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BLS)
  • Rok produkcji
    2008
  1. Cały czas myślałem że to nagrzewnica, ale mam nadzieję że może jednak nie. Nie wiem czy to istotne, ale wydaje mi się, że auto paruje od tylnych szyb. Jutro wszystko sprawdzę na spokojnie. A co do tego szumu z okolic schowka, nasila się wraz ze zwiększeniem siły nawiewu klimy. Może być że to cos z tym związane? może jakaś klapa się nie otwiera i obieg nie działa?
  2. klima jest cały czas włączona i kabina nagrzana. Muszę jeździć cały czas na włączonym ogrzewaniu przedniej szyby ( reszta szyb jest zaparowana ) jeżeli je wyłączę cała przednia szyba też momentalnie paruje.
  3. Dziwi mnie właśnie to, że w samochodzie nie ma żadnego zapachu, ani smrodu z wentylacji, ani zapachu płynu chłodniczego. Co do kasowania inspekcji, zrobić to teraz czy po zmianie komunikatu? dzięki jeszcze raz za pomoc
  4. 1. Jest możliwe, że te liczby pojawiły się tak z dnia na dzień? Co jeśli odliczanie się skończy? będzie błąd do usunięcia? 2. Filtr kabinowy wymieniłem jakieś 2 tyg temu. Problem niestety nie ustąpił. dziękuję za odpowiedź dodaję zdjęcia z komunikatem:
  5. Witam, na początku chciałbym się przywitać, ponieważ jest to mój pierwszy post na forum. Potrzebuje pomocy przy dwóch problemach - passat b6 1.9 tdi 105km 1. Dziś na wyświetlaczu w miejscu przejechanych kilometrów zobaczyłem "900" z ikonką klucza które zmienia się w "84" z ikonką klucza i zegarka ( komunikat jest tylko na zapłonie, po odpaleniu silnika kod znika ). Nigdzie nie mogę znaleźć informacji na ten temat. Co to może być? 2. Od jakiegoś czasu strasznie parują mi szyby. Parują od momentu kiedy temperatura zbliży się do 90 stopni. Na dwóch najsilniejszych stopniach klimatyzacji dość mocno szumi w okolicach schowka. Nie wiem czy płyn chłodniczy ubywa, ponieważ dalej jest sporo powyżej minimum. Czy jest możliwość że nie jest to problem z nagrzewnicą? Jeśli jest, wie ktoś ile kosztuje wymiana? Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności