m_klis
-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Informacje osobiste
-
Imię
Maciek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Kraków
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
2002
-
Cieszę się bardzo i chyba zostawię z uwagi na wredny dostęp, dziwie się że to ustawienie wyszło mi praktycznie za pierwszym razem Myślę, że jak na blisko 2 tonowe quattro to i tak nieźle się zbiera, nawet nie wiem czy nie lepiej od poprzedniego 2.5, choć tam stan rozrządu pozostawiał wiele do życzenia. Dzięki Kuba za wielką pomoc i ekspresowe odpowiedzi !!! Maciek
-
Przestawiłem sztangę (wydłużyłem o kilka ruchów śruby) i efekt jest taki : http://vaglogi.pl/log-011_EP14GXI.html Auto jeździ bez zająknięcia, czy tak mogę zostawić ? Dodatkowo 4 bieg, gdzie niestety warunki drogowe mnie powstrzymały od osiągnięcia 4 tys obr/min http://vaglogi.pl/log-011_3P54EZi.html
-
Wczoraj zapomniałem o ważnej informacji - problem podobno zaczął się po wymianie turbiny i jednego pękniętego przewodu IC. Mam utrudnioną diagnozę, ponieważ jestem posiadaczem auta, a właściwie silnika od niedawna (wcześniej mój Allroad miał 2.5 TDI AKE, teraz ma 1.9 TDI AWX).
-
Sprawdziłem dziś działanie geometrii i zarówno ręcznie, jak i sterowana gruszką porusza się bez zacięć. Czy możliwe jest złe ustawienie sztangi ?
-
Przewody sprawdzone kilka razy, podciśnienie w obwodzie sterownia N75 utrzymuje się kilka minut po zgaszeniu silnika. Kolejna rzecz : w sterowniku zapisany błąd 17964.
-
Witam Szanownych Forumowiczów, Mam prośbę o pomoc w temacie mojego Audi - problem wygląda następująco : - po dodaniu gazu auto nie przyspiesza, po odjęciu i ponownym dodaniu jest ok - czasem wszystko jest w porządku, czasem nie i trzeba zgasić i odpalić ponownie Poniżej logi dyn. z gupy 11. tutaj normalnie : http://vaglogi.pl/log-011_mhhTP.html tutaj "nie jedzie" http://vaglogi.pl/log-011_La1hb.html Czy ktoś pomoże ?