Skocz do zawartości

Aron1337

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Witam chcialbym opisać swój problem, z którym nie moge sobie poradzić od dluzszego czasu. Moja wielka bolaczka z ktora walcze jakies cztery miesiace to pompowtryski.Pierwsze objawy byly takie ze po odpaleniu silnika samochod zaczal chodzic bardzo nierownomiernie. Mechanik stwierdzil ze jest problem z pierwszym pompowtryskiem. Dalem do sprawdzenia wszystkie pompowtryskiwacze. W serwisie stwierdzono ze wszystkie sa do regeneracji. Po regenracji czyli w lipcu 2018 roku po zalozeniu zregenerowanych przy odpaleniu silnik lekko kuleje troche przykpoci i czuc paliwem. Zglosiem rekalmacje i przy mnie zostal wymienony czwarty pompowtrysk. Po powrocie do domu po po kilku godzinach postoju wciaz to samo. Spawdzilem cisnienie tloków i szczelnosc glowicy jest ok swiece grzeja. Ponownie oddalem samochod do serwisu (juz po raz trzeci) serwis dzonil do mnie i powiadomil mnie ze zostaly wymnione pompowtryski a nawet zapewniano mnie ze na chwile zalozono nowe. Pseudomechanicy rozkladaja rece a jaj zostaje nadal z tym problemem.Prosze o pomoc bo nie wiem co dalej robic. Moze mieliscie podobny problem i doradzicie jak do tego podejsc gdzie sie jeszcze udac po pomoc.Wydalem juz na to tyle pieniedzy ze chcialbym zeby samochod chodzil bez zarzutu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności