Skocz do zawartości

pyra_x2

  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2001
  1. No wla śnie stara uszczelka ma ta dziurke . Postaram się dodac fotki
  2. No wiec chlodniczka sprawna wiec zabrałem się i rozebranelem ponownie silnik. Okazało się ze w nowej uszczelce niema jednej małej dziurki od kanaliku wodnego. I teraz pytanie czy to moja wina ze niezauwazylem jednej malutkiej dziureczki na 30 pozostałych które pasuja chodzi mi dokładnie i to ze moze jakiś błąd fabryczny lub coś w tym stylu..? Sprzedawca mi dawał uszczelkę do avb.
  3. Długo się nienacieszylem.. autem przejechałem 200 km i znów olej w zbiorniczku. Głowica planowana i szczelna , uszczelka dobrze założona , dokręcenona ze sztuką kluczem dynamo. Czy może się dostać olej do plynu w jakiś inny sposób?
  4. Mimo że listwa niewygladala na uszkodzona to po wymianie auto chodzi jak przed awaria. Dzięki za pomoc.
  5. Podmienilem pompki dalej ten sam błąd czyli elektryka. Na 3 i 4 wtrysk niedochodzi napięcie. Kupować listwę czy może gdzieś jeszcze szukać? Czytałem gdzieś ze jest jakiś przekaźnik na pompowtryski tylko niewiem czy jeden na wszystkie czy każdy ma osobno swój.. kojarzycie coś takiego?
  6. Podmienie wtryski miejscami i zobaczymy, podpinam się pod vagcoma tylko później wchodzę na polskiego 4.9 żeby błędy były po polsku. A te błędy wtryskiwaczy mogą Świadczyć o słabej kompresji 3 i 4 cylindra?
  7. Dobra auto chodzi. A ja głupi 3 razy rozbieralem przód i ściągnąłem rozrzad.. Przyczyna albo pompa vacum albo coś z pompkami lub gniazdo w glowicy od zasilania pompek. Wyskakują 3 bledy 18076 wtrysk 3 przerwa 18077 wtrysk 4 przerwa 18263 magistrala danych uszkodzenie Programu monitorowania Wtyczkę do głowicy oglądałem milion razy wydaje mi się ze oki. Gniazdo w glowicy jest bardziej jajowate niż okrągłe. (Oddałem głowice do planowania z listwa od pompek i to był blad) ale konektorki wystają równo i wtyczka pasuje , zdjalem kape, wtyczki do pompek wchodzą ciasno. Trudno by mi było uwierzyć że dwa Wtryskiwacze padały.. jeżeli Wtryskiwacz byłby źle ustawiony to mógłby wyskakiwac taki błąd? Czy on ewidentnie niema zasilania lub jest uszkodzony?
  8. Panowie a jakie powinno być napięcie po przekluczeniu kluczyka na wtyczce od pompowtryskow? Czy jakoś inaczej można wiązkę sprawdzić?
  9. Odpalal na strzała nawet z uszkodzona uszczelka.wałek jest w ładnym stanie. Z panewkami niebylo tragedii i to bardziej zapobiegawczo wymienione. Ten kod usterki to wlasnie 18075 i po kolei nr wyżej to kolejny wtrysk. 18075/6/7 Czyli 2/3/4
  10. A powiedz mi jak wykrecilem pompę vacum lało się z niej palIwo trzeba to jakoś odpowietrzyc.? Jeden błąd mnie zastanawia 17564 czujnik ciśnienia w kolektor ze ssącym? Po skasowaniu wyskakuje tylko 18263. A po próbie odpalenia wyskakuje 18075/76/77 Wtryskiwacz 2,3,4 przerwa.
  11. Dobra widzę ze innych chętnych do pomocy niema. Sprawdzałem jeszcze raz rozrzad wszystko ok. Dartroom możesz zrobic zdjecie bo może się pomylilem w kolejności przewodów do świec liczac od rozrzadu 1 i 2 cylinder oraz przewody paliwowe wchodzące do filtra. Może tu leży gdzieś problem..
  12. Może ktoś jeszcze doradzić w mojej sprawie?
  13. Teraz tak sobie myślę że jak ustawialem rozrzad to zaczynałem pasek zakładać na korbe napinacz kolo rozrzadu i pompa wody. Może powinno się robić odwrotnie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności