Jump to content

Kyniek78

  • Content Count

    3
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2016
  1. kubek197878 U mnie było to samo. Przekładałem opony z tyłu na przód, potem całe koła, osłuchany na podnośniku stetoskopem cały. Pojechałem do serwisu VW, jadę z mechanikiem a tu ni, cisza. Nadmieniam, że temperatura była poniżej 20 stopni. Wracam do domu buczy. Dzisiaj 33 stopnie na zewnątrz przejechałem 50 km autostradą z prędkością grubo powyżej progu buczenia i cicho
  2. Temat załatwiony. Faktycznie nad chłodnicą w jej górnej krawędzi jest wsunięta guma. Górna krawędź gumy opiera się o wewnętrzną krawędź przedniego pasa, trzeba zdjąć chwytak powietrza i całość widać. Ta guma jest wg mnie za "wiotka" . Ma zapobiec dostawania się lewego powietrza do komory silnika i kierować powietrze do chwytaka. Jak nowa to sztywna i pewnie jest ok. U mnie zaczęło buczeć przy przebiegu ok. 60 tyś.km. Wkleiłem tam pasek maty wygłuszającej samoprzylepnej grubości 5cm i szerokości chłodnicy. Jest gitara, aż dziwnie się jechało powyżej 140. Pozdrawiam. Gdyby nie to forum w życiu bym nie doszedł co mu jest.
  3. Witam wszystkich serdecznie. Problem buczenia dopadł i moje auto. Zaczęło się wiosną gdy temperatura zewnętrzna przekroczyła 20 stopni. Tak jak u Was jest to zależne od temperatury i prędkości. Przy upałach ponad 30 stopni zaczynało już przy około 130 km/h. Jutro rozbieram przód i sprawdzam te gumy przy chłodnicy. Nie wiem tylko, która to guma nad chłodnicą też wpada w rezonans?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy