Gregsen
-
Liczba zawartości
13 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Gregsen
- Urodziny 12.03.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Grzesiek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Warszawa
Samochód
-
Silnik
Nie passat
-
Rok produkcji
---
-
Silniki 2.0 TDI w Passacie B6 po 2007r.
Gregsen odpowiedział Gregsen → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Chodziło mi o fakt czy pompki padały ze względu na ich wadę czy od polskiego ON? W 1.9 TDI PD pompki żyją bardzo długo. -
Silniki 2.0 TDI w Passacie B6 po 2007r.
Gregsen odpowiedział Gregsen → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Rozumiem, że temat tłuczony wielokrotnie jednak pompki w 2.0 tdi były też wymieniane w140 km wersjach tak jak wspominali to koledzy w poprzednich postach. Spotkałem sie z taką oopcją u jednego posiadacza VW. Wpływ polskiego paliwa? W 1.9 tdi pd pompki żyją o wiele dłużej. -
Silniki 2.0 TDI w Passacie B6 po 2007r.
Gregsen odpowiedział Gregsen → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
A w jakich silnikach 2.0TDI była akcja na wymianę pompek?? -
Silniki 2.0 TDI w Passacie B6 po 2007r.
Gregsen odpowiedział Gregsen → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Rzeczywiście mój błąd, ale dziwne , że w Golfie 5 i Audi A3 był inny napęd pompy oleju skoro silniki mają takie samo ustawienie to w Passacie. Cóż Producent nawymyślał różne rodzaje silnika 2.0TDi i pewnie stąd to wynika. -
Silniki 2.0 TDI w Passacie B6 po 2007r.
Gregsen odpowiedział Gregsen → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Ja bym tu polemizował bo 2.0 TDI BKD w Audi 3 i Golfie 5 mają silnik ustawiony poprzecznie i rozwiązanie napędu pompy oleju jest nie poprzez napęd imbusowy tzw. ołówek - awaryjny - tylko przez łańcuch jak w silnikach 1.9 TDI. Jeśli sie mylę koledzy to poprawcie mnie -
Silniki 2.0 TDI w Passacie B6 po 2007r.
Gregsen odpowiedział Gregsen → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
A pompki padały głównie w BKP? W ogóle ten silnik BKP widze , że jest znany ale głównie ze swoich wad. Kolega ujeżdża Audi A3 8p 2.0 TDI BKD z 2006r. i oprócz wymiany dwumasy i turbo nic innego go nie trapiło. Wiem, że tam jest inny napęd pompy oleju ale inne wady 2.0TDI nie dotknęły tego auta. -
Silniki 2.0 TDI w Passacie B6 po 2007r.
Gregsen odpowiedział Gregsen → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Jasne, tylko, że mi chodziło o ten model jak w tytule jeszcze na PD, a dokładniej to BMP w wersji 4Motion, model który mam na oku miał już wymienione pompki podczas akcji serwisowej, napęd pompy oleju i turbo. W zasadzie tylko "słynna" głowica nie była robiona. Mam nadzieję że więcej mankamentów tego typu Passat już nie ma i można auto po takich wymianach kupować. -
Silniki 2.0 TDI w Passacie B6 po 2007r.
Gregsen odpowiedział Gregsen → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Czyli nie zawodzą już pompy oleju, pompowtryskiwaczy się nie wymienia ponieważ też są dopracowane, nie pękają głowice, turbiny dochodzą do przebiegów dwa razy większych niż poprzednie,, o to koledze chodziło? -
Silniki 2.0 TDI w Passacie B6 po 2007r.
Gregsen odpowiedział Gregsen → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Czyli mam rozumieć, że silniki 2.0 TDI w Passatach nawet po kilku latach produkcji dalej miały swoje wady, których nie wyeliminowano? - mogę zakupić 2.0 TDI 140KM, ale chyba dam sobie spokój. -
Witam Chciałbym się zorientować czy w Passatach po 2007r. silniki 2.0 TDI PD dalej borykały się z problemami znanymi z aut z pierwszych lat produkcji? Czy dalej były w nich wadliwe pompy oleju, pompowtryski, itd? Mam okazję kupić taki model stąd moje pytania.
-
Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?
Gregsen odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B5
Przesiadam sie z Civica 3D 1.4 90 km (małe acz zwinne auto), jednak w rodzinie nie ma już duetu lecz jest teraz trio więc szukam jakiegoś auta, a uwagę moją przykuł Pasat B5 Fl. Kuzyn mój miał Passata B5 98r. 110KM i nie narzekał. Wspominał jedynie o zawieszeniu które było bolączką tych aut. Jednak był to stary model a moje zainteresowanie wzbudza 3BG, stąd też moje pytania. Darek dzięki za odp. Co do "żwawości" auta doszło do mnie że VW dba o klienta i w jednostkach typu AVB można otrzymać zamiast deklarowanych 101 KM nawet powyżej 110 KM. Przez to może to być auto trochę lepsze w osiągach od Passata z silnikiem AFN. -
Kupujemy Passata B5-na co zwrócic uwagę, jaką wersję wybrać?
Gregsen odpowiedział Charakterek → na temat → Kupujemy Passata B5
Witam Mam możliwość zakupić Passata B5 FL z 2003r. w wersji sedan 1.9 TDI 101 KM sprowadzony z Belgii. Nie chce przynudzać bo zdążyłem trochę poczytać i zapoznać się z lekturą forum, a trochę poruszano już temat tego silnika jednak mam kilka pytań. Interesuje mnie parę rzeczy, mianowicie: - czy silnik 101 KM rzeczywiście jest zbyt "ospały" do tego auta, - jak wygląda jego trwałość (każdy zachwala 130 konną jednostkę nie wspominając nic o silniku AVB), - czy nieduże wysilenie jednostki w mniejszym stopniu wpływa na przydarzającą się we współczesnych dieslach wymianę koła dwumasowego, - jak wygląda spalanie auta (wierze że nikt nie jeździ na powietrze jednak słyszałem od znajomego który posiada to auto że można zmieścić się w granicach 6-7 l na 100km), - czy modele produkowane od 2003r mają trochę trwalsze zawieszenie ?(słyszałem że VW to i owo pozmieniał i nie ma już takiej tragedii jak w modelach starszych rocznikowo).