Skocz do zawartości

B6 2.0TDI BMP DSG

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2006
  1. Jutro to sprawdzę jeszcze raz ale już raz sprawdzałem i niestety gołym okiem nie widać aby zaciekało z góry. W tym tygodniu oddaje auto na warsztat dam znać jak rozwinie się sytuacja.
  2. Czyli reasumując demontaż skrzyni jest niezbędny ? Natomiat ingerencja w we wnętrze skrzyni już nie ? Muszę poszukać mechanika co ma pojęcie w temacie bo ten aktualny nie jest tani bo za demontaż skrzyni chce 500 zł i coś wydaje mi się, że nie ma do końca pojęcia...
  3. Pierścienie to była jedna z opcji. No właśnie tylko mechanik stwierdził, że to olej z dsg a nie z silnika. Według niego jeżeli byłby to uszczelniacz wału to wyciekałby olej silnikowy ? Myślisz że może mieć rację?
  4. Witam, Problem jak w temacie, Parę dni temu mechanik umysł silnik żeby zobaczyć skąd jest wyciek, Dziś sprawdziłem i wyciek występuje na łączeniu skrzyni z silnikiem nigdzie nie zacieka Wyciek nie jest duży natomiast podczas jazdy olej rozrzuca na układ wydechowy I dodatkowo czuć na postoju zapach wypalanego oleju. Mechanik dzwonił do serwisu vw i tam po konsultacji z mechanikiem serwisowym Dostał informację zwrotną że moga to być dwie przyczyny. 1. Możliwy wyciek spod kapy? Nawet nie wiem gdzie się to znajduje koszt części i uszczelek około 200 zł bez robocizny 2. Wymiana pierścieni koszt 1500 bez robocizny Pytanie z mojej strony czy ktoś miał taki przypadek i ewentualnie naprawiał? Dodaję zdjęcia miejsca wycieku
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności