Skocz do zawartości

lukaszstg

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B4
  • Silnik
    B4 2.0 115KM (ADY)
  • Rok produkcji
    1995

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. W ramach wyjaśnienia. Winowajcą okazał się rozrusznik. Spadek napięcia i odcinało ABS. Dziękuję dobranoc
  2. Klekot był spowodowany uderzaniem tłoka w cylinder. Wymiana kompletu tłoków na inne. Możliwy powód zapchany kat i przegrzewanie się silnika od strony wydechuKlekot był spowodowany uderzaniem tłoka w cylinder. Wymiana kompletu tłoków na inne. Możliwy powód zapchany kat i przegrzewanie się silnika od strony wydechu
  3. Witam Jak w temacie. Kupie silnik do Passata b4 2.0 ADY. Najlepiej woj pomorskie
  4. Witam Mam problem z moim Passatem b4 2.0 8v ady. Od dłuższego czasu klekocze silnik. Na pierwszy ogień poszły szklanki. Po wymianie nie było niestety poprawy. Wałek rozrządu wygląda dobrze. W załączniku dźwięk pacjenta. Ogólne wrażnie mam spadku mocy i silnik na niskich obrotach nie równo pracuje. Nagranie jest w momencie jak pracuje na benzynie. Na gazie hałas jest głośniejszy. WhatsApp Video 2020-07-11 at 08.49.37.mp4
  5. Witam W moim pasacie występuje problem z absem. Na zimnym silniku abs nie działa a jak auto sie rozgrzeje to po ponownym uruchomieniu samochodu wszystko dziala jak należy. Przekaźniki i bezpieczniki sprawne (te znajdujace się na grodzi silnika) Sterownik abs sprawny. Kupilem drugi na podmiane. Po przejrzeniu schematu i spr czy dochodza plusy i czy masy (w przypadku sterownika pod siedzeniem są dwie) sa prawidłowe doszedłem do wniosku ze sterownik abs nie podaje masy na styk 34. Co moze byc tego powodem ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności