jarek27
-
Liczba zawartości
17 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O jarek27
- Urodziny 03.04.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Jarek
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Białystok
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
-
Rok produkcji
1998
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
napinacz łancuszka rozrządu silnik 1.8
jarek27 odpowiedział bunia23 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
mam problem z wyciekiem z pod napinacza łańcucha z tyłu taki półksiężyc . Jak go wymienić bez ruszania napinacza łańcucha ???? mam silnik aeb 1.8 turbo passat b5 -
Dziś wymieniłem opornik termiczny i jest ok spoko temat :marecek
-
Witam u mnie jest inny problem wymieniłem dziś klamkę od pasażera i zamknąłem drzwi teraz nie mogę ich otworzyć od środka ani od zewnątrz a siłownik od centralnego zamka przy otwieraniu nie otwiera się do końca i zaraz opada w pozycję zamknięcia . Nie mam pojęcia jak otworzyć drzwi . Może ktoś ma jakiś pomysł :}
-
wszysko skończyło się wymianą gazu i aparatu zapłonowego i w końcu jest ok
-
ostatnio założyłem aparat zapłonowy do mojego paska o numerze 051905205 z tego co wiem takie aparaty były w modelu b3 ale nic mu nie brakuje
-
palec i kopułka były czyszczone najbardziej te objawy są odczuwalne na gazie
-
gaz mam świece są NGK przewody mam BERU palec z kopułką nie są pęknięte. Mam gaz DT gaz system z komputerem ale to nie sekwencja.
-
Witam Mam psssata b4 1.8 ABS mam problem z nierówną pracą silnika przeważnie przy deszczowej pogodzie . Ostatnio zmieniłem przewody wysokiego napięcia na BERU wcześniej miałem jakieś czeskie. Autko rano jak padał deszcz przerywało i szarpało podczas jazdy nawet gasło na skrzyżowaniach jak deptałem go do 4 tyś to jechał prawie dobrze a po południu jak jest bez deszczu to jeździ ok. Jak kupiłem auto to żuciła mi się w oczy cewka zapłonowa wygląda jak nowa chyba była wymieniona przez poprzedniego właściciela. :wsciekly:wsciekly:wsciekly
-
podstawa pod wtryskiem jest ok próbuje zlokalizować te lewe powietrze ale nie mam już pomysłu w niedziele podpinałem paska pod VAG i nie znalazł żadnego błędu
-
już jest prawie ok teraz został mi taki problem że długo spada mi z obrotów jakby coś go trzymało myślę że może gdzieś łapie lewe powietrze ale nie wiem gdzie
-
kopułkę i palec czyściłem i są ok a jak mam sprawdzić cewkę ? świece mam NGK jednowłóknowe dobierane według katalogu
-
sprawdzałem przewody podciśnieniowe przy wtrysku są ok nie wiem co może jeszcze być nie tak
-
kupiłem przewody BERU palec i kopułkę wymieniłe niedawno przestał szarpać po wymianie przewodów ale nadal nierówno pracóje na wolnych obrotach. słyszałem że może to być wina za durzej przerwy na świecach
-
witam. mam taki problem przez około 10miesięcy wymieniłem 3 razy przewody wysokiego napięcia bo po około 3 miesiącach miały przebicie i silnik zaczynał szarpać podczas jazdy. co może powodować tak szybkie uszkadzanie przewodów.
-
miałem te problemy ale już je rozwiązałem miałem padnięty silniczek wolnych obrotów i do tego został zdjagnozowany problem z komputerem od bęzyny który został wymieniony Teraz autko chodzi jak nigdy