Skocz do zawartości

jarek27

  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jarek27

  • Urodziny 03.04.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Białystok

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1998

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. mam problem z wyciekiem z pod napinacza łańcucha z tyłu taki półksiężyc . Jak go wymienić bez ruszania napinacza łańcucha ???? mam silnik aeb 1.8 turbo passat b5
  2. Dziś wymieniłem opornik termiczny i jest ok spoko temat :marecek
  3. Witam u mnie jest inny problem wymieniłem dziś klamkę od pasażera i zamknąłem drzwi teraz nie mogę ich otworzyć od środka ani od zewnątrz a siłownik od centralnego zamka przy otwieraniu nie otwiera się do końca i zaraz opada w pozycję zamknięcia . Nie mam pojęcia jak otworzyć drzwi . Może ktoś ma jakiś pomysł :}
  4. wszysko skończyło się wymianą gazu i aparatu zapłonowego i w końcu jest ok
  5. ostatnio założyłem aparat zapłonowy do mojego paska o numerze 051905205 z tego co wiem takie aparaty były w modelu b3 ale nic mu nie brakuje
  6. palec i kopułka były czyszczone najbardziej te objawy są odczuwalne na gazie
  7. gaz mam świece są NGK przewody mam BERU palec z kopułką nie są pęknięte. Mam gaz DT gaz system z komputerem ale to nie sekwencja.
  8. Witam Mam psssata b4 1.8 ABS mam problem z nierówną pracą silnika przeważnie przy deszczowej pogodzie . Ostatnio zmieniłem przewody wysokiego napięcia na BERU wcześniej miałem jakieś czeskie. Autko rano jak padał deszcz przerywało i szarpało podczas jazdy nawet gasło na skrzyżowaniach jak deptałem go do 4 tyś to jechał prawie dobrze a po południu jak jest bez deszczu to jeździ ok. Jak kupiłem auto to żuciła mi się w oczy cewka zapłonowa wygląda jak nowa chyba była wymieniona przez poprzedniego właściciela. :wsciekly:wsciekly:wsciekly
  9. podstawa pod wtryskiem jest ok próbuje zlokalizować te lewe powietrze ale nie mam już pomysłu w niedziele podpinałem paska pod VAG i nie znalazł żadnego błędu
  10. już jest prawie ok teraz został mi taki problem że długo spada mi z obrotów jakby coś go trzymało myślę że może gdzieś łapie lewe powietrze ale nie wiem gdzie
  11. kopułkę i palec czyściłem i są ok a jak mam sprawdzić cewkę ? świece mam NGK jednowłóknowe dobierane według katalogu
  12. sprawdzałem przewody podciśnieniowe przy wtrysku są ok nie wiem co może jeszcze być nie tak
  13. kupiłem przewody BERU palec i kopułkę wymieniłe niedawno przestał szarpać po wymianie przewodów ale nadal nierówno pracóje na wolnych obrotach. słyszałem że może to być wina za durzej przerwy na świecach
  14. witam. mam taki problem przez około 10miesięcy wymieniłem 3 razy przewody wysokiego napięcia bo po około 3 miesiącach miały przebicie i silnik zaczynał szarpać podczas jazdy. co może powodować tak szybkie uszkadzanie przewodów.
  15. miałem te problemy ale już je rozwiązałem miałem padnięty silniczek wolnych obrotów i do tego został zdjagnozowany problem z komputerem od bęzyny który został wymieniony Teraz autko chodzi jak nigdy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności