Skocz do zawartości

szp.wybraniec

  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 115KM (AJM)
  • Rok produkcji
    2000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Opis i rozwiązanie mojego problemu Błędy podobne jak w temacie postu Sprawdziłem wszystkie przekaźniki ,bezpieczniki ,pompę ,paliwa ,egr itd. itp.i O dziwo wszystko działa ,ale błędy wywala non stop te same , i to mnie trochę zirytowało, więc odpinam wszystko co podlega sterowaniu z szafy tzn. komputera czyli czujniki stopu sprzęgła zaworu n75 przepływka itd. Błędy się zmodyfikowały i już światełko w tunelu jest. Po chwilowej roszadzie wtyczkami został jeden błąd od zaworu n75 Sprawdzam plusa i jest ok ,sprawdzam minusa z szafy a tam lampka próbówki się żarzy . Dobieram się do szafy na wyjście zaworu odcinam go od instalacji by stwierdzić gdzie jest zwarcie. Ku mojemu zdziwieniu na szafie a nie na instalacji. Mierze miernikiem a tam 8v na plusie i 3V względem minusa. Więc szafa do wymiany. Teraz kolejny problem immobiliser ,jak to przeskoczyć ?? W odniesieniu do poprzednich wypowiedzi ,naprawiam autka w garażu na kabelku za 30 zł, do grupy VW i można A niektórym serwisom to by się wymiana kadry przydała, rynek to zweryfikuje mam nadzieję. Pozdro i dużo cierpliwości i spokoju i trafnych diagnoz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności