-
Liczba zawartości
4 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
-
Rok produkcji
2000
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Nie jestem mechanikiem ale wydaje mi sie ,że jakby padło servo to pedał hamulca byłby cały czas twardy na zgaszony lub odpalonym silniku . Myle się ?
-
Witam. Otóż mam problem z moim passatem b5 z 2000r. Podczas jazdy mam miękki pedał hamulca lecz przed odpaleniem jest on bardziej twardy. Po przebyciu kilku km zaczynają sie palić z tyłu hamulce. Płynu w ogóle nie ubywa,odpowietrzany był kilka razy na 2x różne sposoby. 1. Sposobem było to najdalszym punktem od pompki i najbliższym. Robiliśmy to w 2 osoby stara metoda jak i również pompką próżniową. Wymienione zostały: Zaciski tylne . pompa hamulcowa,tylny przewód gumowy. Uprzedzam że w moim passacie nie ma pompki vacuum gdyż jest to model przed liftowy jak i korektora hamowania ( Chyba, że nie umiem go znaleźć ) Nie mam pojęcia co jest robione przez nas źle , mechanicy również się poddają zatem forum jest moją jedyna nadzieją. Pozdrawiam i dziękuje .