Skocz do zawartości

paddym

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2006
  1. Rury są raczej szczelne. Z tego co zauważyłem, gdy na pracującym silniku odłączam/podłączam wezyk od gruchy (szczelna) to szuranie ustaje. Turbina rok po "regeneracji", wymieniłem n75 i parę rzeczy, a problem nadal powraca. Dlatego ukierunkowuje się w stronę przycinajacej vnt
  2. Zasadniczo mój egzemplarz nie posiada dpfa,co potwierdza wlepka z kodem w bagażniku + nie widzi go komputer. Problem objawia się tym, że w chłodne dni podczas przyspieszania czuć jakby turbina się zawieszała, towarzyszy temu odgłos szurania, cofania powietrza (ten sam odgłos występuje także podczas przegazowania na postoju). Po rozgrzaniu wszystko się normuje. Dodam także że lubi nieraz wpaść w awaryjny. (Błąd p0299 niedoładowanie)
  3. Witam, ktoś się orientuje czy dużo jest zachodu z odkręceniem rury strony gorącej w BLS-ie? Chodzi mi o demontaż od góry. Czy podanie nafty przez wirnik strony zimnej może dać jakieś efekty? Dodam, ze sztanga zacina się lekko w jej górnym położeniu. Z góry dziękuję za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności