Skocz do zawartości

wyczu

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    CC 1.8 TSI 160KM
  • Rok produkcji
    2010
  1. Wiec tak, Wczoraj zalozylismy czujnik. Poskladalismy . Auto odpalilo od strzala ale chodzilo w trybie awaryjnym gdyz nie mielismy kompa zeby usunac blad. Dzis podlaczylismy kompa, skasowalismy blad i zaczal dlugo krecic, teraz wogole nie da sie odpalic . Pierwsze uszkodzenie bylo mechaniczne Dzis wywalilo ten sam blad z tego czujnika Czy to moze byc wina przeskoczonego rozrzadu? Zaraz sie bierzemy za ten czujnik by sprawdzic czy znow mechanicznie poszedl
  2. Koledzy a gdzie w tsiku sie znajduje ten czujnik ? Bo szukamy i nie mozemy znalezc
  3. Witam Jestem na urlopie 500km od domu, wczoraj podczas odpalania samochodu musialem zakrecic rozrusznikiem dluzej niz zwykle. Po odpaleniu samochod zaczal chodzic tak jakby nie na wszystkie cylindry i glosniej - jak diesel. Po dodaniu gazu na wolnych obrotach wychwycilem ze samochod jest w trybie awaryjnym. Po podlaczneniu kompa wyskoczyl blad : P0322 - OBWOD WYJSCIOWY CZUJNIKA PREDKOSCI OBROTOWEJ SILNIKA - ROZDZIELACZA ZAPLONU - BRAK SYGNALU Dodatkowo komp nie widzi obrotow silnika . Caly czas jest wartosc zero (po odpaleniu). Co more byc przyczyna? W okolicy Ostroleki nie ma zadnego serwisu i nie wiem co zrobic. Prosze o porady bo wiadomo, ze samochodem poki co nie moge sie poruszac.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności