Skocz do zawartości

mango.jery

  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B3 1.8 GT 112KM (PB)
  • Rok produkcji
    1990
  1. Czy ktos sie orientuje jak diagnozowac silnik i osprzęt ? Jak na razie udało mi się tylko ABS
  2. Witam od około 20 lat jestem posiadaczem passata b3 z silnikiem PB oraz automatyczną skrzyną biegów, zasilany benzyną i LPG. Od 2 tygodni nie moge uchomić silnika na bezynie jak i na LPG. Początkowo wydawało mi się że jest słaba iskra, dlatego wymieniłem na nowy moduł zapłonowy, czujnik halla, pomirzyłem cewkę zapłonową (0,8 i 7,4), poprawiłem mase, ale to nic nie zmieniło po próbie uruchomienia świece sa zalane, a silnik nie zapala. Jedyne co przychodzi mi do głowy to sterownik silnika u mnie 037906022CJ a według ETKI 037906022CM. Niestety oba sterowniki nie są aktualnie do kupienia, czy ktoś orientuje się o jakim oznaczeniu jeszcze podejdzie do mojego auta, ewentualnie jak sprawdzić mój ? Dodam że jakiś czas temu zgineło zasilanie na wtyczce zaworu biegu jałowego. Z góry dziękuje za jakiekolwiek sugestie.
  3. Witam, mam problem z jazdą na benzynie, odpala ale silnik nie wchodzi na obroty i gasnie ( na lpg jest ok) , z regulatora ciśnienia paliwa cieknie benzyna z króćca do którego jest podłączone podciśnienie, a więc domyślam się że "padł" i to jest przyczyną awarii auta. Niestety po obdzwonieniu wiekszosci sklepów i przejrzeniu portali aukcyjnych nie udało mi się kupić takiego regulatora, nawet używanego ;( Dlatego mam pytanie, czy podpasuje inną listwę od VW lub regulator 3 bar od innej marki auta, a może regulator uniwersalny, jakieś pomysły ? A może to komp silnika lub TPS?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności