Skocz do zawartości

Wojtek Passat B7 177KM

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 177KM (CFGC)
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

215 wyświetleń profilu
  1. ok. dzieki na odpowiedz. a to normalne ze sprzęgło sie zerwało? moi rodziece mają vw bora i golf VI i nie mieli nigdy problemów ze zerwawnym sprzęgłem. a ja jak pisałem wczesniej wymieniałem juz 3 lata temu. chyba że ten typ tak ma
  2. Witam. Podpinam się od tematu. W trakcie podrozy nagle przestała działac klima w moim pasku. wysztko było ok. Zajechałem na stacje zatankować - auta nie gasiłem bo synek spał w srodku a gorąco było jak cholera - odjechałem na chwile na parking. jak wrociłem z toalety to auto było zgaszone i po odpaleniu klima juz nie zadziałała. ( nie wiem czy dziecko wyłączyło auto czy mogło samo zgasnąć - start stop był wyłączony). tak czy inaczej klima nie działa , dmuchawy pracują, w srodku koła pasowego spreżarki widać brązowy nalot i nie wiedzie sruby w srodku sprężaki a wydaje mi się ze powinna być... Czy to może być objaw zerwanego sprzegła? czy może jakiś bezpiecznik? ok 3 lata temu sprzegło spreżarki było wymieniane.
  3. U mnie problem nadal nierozwiązany... Zregenerowałem obydwa tylne zaciski i tarcze nadal są gorące. prawa strona mniej. Każdym z czterech kół można zrobić ok 1,5 obrotu bo lekko tarcza dotyka klocka- przód jest zimny a tył gorący. Zastanawiam się czy to może tarcze które nie są super gładkie - porobiły mi się nierówności - być może spowodowane temperaturą. Dziwi mnie tylko jedno że skoro zaciski działają poprawnie to czy klocek nie powinin dopasować się tarczy? Do głowy przychodzi mi jeszcze -sprawdzenie płynu (był wymieniany 3 lata temu) - niektórzy piszą o korektorze siły hamowania. Może ktoś ma jakąś cenną radę Pozdrawiam
  4. Próbowałem rożnych rzeczy m.in. ostrego hamowania aby troche rozruszać zacisk i aby może coś się odblokowało. I nic! Jeden gość niby wyczyścił mi dokładnie jarzma, prowadnice nasmarował i tłoczek i to samo. nadal się grzeją. podniosłem samochód do góry i po zwolnieniu hamulca koła cieżko się krecą i słychac tarcie. tak jakby tłoczek wystarczająco się nie cofnął. Temperatura tarczy wynosi nawet ok 140 stopni czasem tylko 90. Zastanawiam się czy w grę wchodzi tylko regeneracja zacisków ( podkreslam za lewa i prawa strona grzeje się tak samo i w tym samym momencie zaczął się problem zarówno z lewej i prawej ). Jeden mechanik powiedział mi że może był błąd w sztuce przy wymianie klocków i stad moje problemy.
  5. Witam. Niestety mnie pomoge Ci ale ja mam to samo. Po podrózy tylne tarcze są gorące. Rok temu w sierpniu wymieniłem klocki na ATE i zauważyłem ze tylna felga ciągle jest okopcona od pyłu. Wczoraj znowu wymieniłem klocki ale juz na jakies tańsze bo stwierdziłem ze jesli nadal będą sie tak wycierać to szkoda kasy na ate. Ale fakt ze tak nie powinno być. Mechanik polecił mi jeszcze zrobić jeden manewr z hamulcami. jak bedą jakies efekty to napiszę. Dodatkowo proszę o jakies spostrzeżenia. Może ktoś już miał taki przypadek i udało mu się to naprawić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności