Skocz do zawartości

Oberot

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    SCz

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witajcie Na wielu forach czytałem o problemie lampki sygnalizującej niski poziom oleju. Silnik bierze olej, nie dopilnowałeś dolewki i zapaliła się żółta lampka Aladyna. Po dolaniu oleju lampka nie gaśnie :) W moim przypadku to uszkodzony czujnik otwarcia klapy silnika. Nawet nie wiedziałem, że taki jest ! po dokładnym obejrzeniu zamka okazało się, że coś takiego istnieje. Na forach ludziska piszą , że podniesieniu klapy i dolaniu oleju kontrolka powinna zgasnąć, lecz tak się nie dzieje. Aby to sprawdzić odpiąłem wtyczkę czujnika. Zrobiłem mostek Lampka niskiego poziomu oleju zgasła. Uszkodzony jest czujnik w zamku klapy, niestety dostanie się do niego w warunkach domowych jest co najmniej problematyczne. Sprawdzone na Passacie B5 FL z benzynowym silnikiem ALT 2.0 (131KM) w większości stosowany w Audi Pozdrawiam
  2. Nareszcie znalazłem i przetestowałem - może się komuś przyda. Silnik ALT 2.0 20V - login 11463
  3. Niestety, to był pierwszy login jaki wklepałem i z tego co widzę na forum sprawdza się tylko w dieslach
  4. Wita. Potrzebuję zrobić korektę obrotów biegu jałowego, a to wymaga loginu. Czy ktoś z Was go zna ? Gdzie mogę go szukać. Gog nie pomógł, przekopałem też fora Audi i nic. Strony niemieckie odpadają z uwagi na moje ograniczenia językowe Będę wdzięczny za każdą pomoc
  5. Dzięki za odpowiedź, kamień spadł mi z serca bo rozumiem, że nie ma możliwości uzyskania kodu "domowym sposobem" nawet przy działającym radiu.
  6. Witajcie Kupiłem paska B5 z radiem Beta. Niestety kartonik z kodem został oderwany z instrukcji. Do właściciela za daleko bo jest w Niemczech Czy po odłączeniu akumulatora będę musiał wprowadzić ponownie kod ? Gdzieś czytałem, że jeżeli radio jest fabryczne i nie zostało zmienione to ponowne wprowadzenie kodu nie jest potrzebne. Kod należy wprowadzić tylko w przypadku przełożenia radyjka do innego samochodu. Czy to prawda ? Czy ktoś z Was przetestował osobiście ? Wcześniej czy później będę musiał odłączyć akumulator i nie wiem czego się spodziewać
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności