Skocz do zawartości

KrisG_6

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Dzięki! z ang dam rade jak tylko pogoda jutro pozwoli, sprawdzę ten n75 i dam znać
  2. Cześć, mam prośbę, czy mógłby ktoś spojrzeć na logi mojego passka? Problem jest taki, że turbina kręci tylko do 3,1 tyś, a później następuje typowy notlauf. Turbo było regenerowane, wymienine n75, oraz przewody podciśnienia i wąż IC, ktoś mógłby podpowiedzieć gdzie jeszcze szukać przyczyny? http://vaglogi.pl/log-011_008_418088.html http://vaglogi.pl/log-011_YYKsqUq.html http://vaglogi.pl/log-011_008_PS4fF.html i do tego znalazło dwa błędy: 00575 - Intake Manifold Pressure 17-10 - Control Difference - Intermittent 00741 - Brake Pedal Monitoring 27-10 - Implausible Signal - Intermittent. Będę wdzięczny za każdą podpowiedz, bo już troche czasu z tym tematem walcze.. Dzieki! Pozdro :)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności