Jump to content

Kemoiz

  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Sławek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Tychy

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.6 102KM (ALZ)
  • Rok produkcji
    2002

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tak przetestuję przez kilka dni. Mój znajomy ma Audi z silnikiem ALZ, może w tym tygodniu uda mi się podmienić, to sprawdzę czy będzie jakaś zmiana. 1689 zł to jakiś kosmos. Chyba wolę się męczyć z odpalaniem.
  2. Witam. Po odłączeniu przeplywki odpalił bez problemu. Zobaczymy w następnych dniach bo może zbieg okoliczności. Akumulator mam nowy. A czy Ty PZ wymieniłeś już przepływomierz?
  3. Ja EGR czyściłam nie było efektu. Dodam jeszcze że tydzień temu oddałem samochód na przegląd LPG i zaznaczyłem że jest problem. Podobno u nich odpalał bez problemu( trzymali go 3 dni). Jak odebrałem samochód to 3 dni z rzędu nie miałem problemu z zapłonem rano. Podejrzewam że może to być wina instalacji LPG. Może sterownik LPG stwarza jakieś problemy bo wyeliminowałem wtryski i reduktor. Po ich odłączeniu było dobrze 2 dni a na 3 dzień znowu ciężko palił. Irytuje mnie jedna rzecz mianowicie co tak stuka i co sygnalizuje błąd ESP?
  4. Witam. Zgadza się silnik to ALZ nie wiem skąd ten błąd. Problem dalej jest nie rozwiązany. Jutro sprawdzę czy odpięcie wtyczki od przepływomierza coś pomoże. Czy u ciebie kolego PZ też występują takie stuki po których wyskakuje kontrolka ESP?
  5. Sonda sprawdzona oscyluje w zakresie 0.1- 0.9 V Błędy jakie chwyta to p0501 po uruchomieniu silnika i dziwnych stukach po czym kontrolka ESP się zapala ale gaśnie po ok 50km. Następny błąd to p0420 czyli katalizator zapala się po ok 300km. Ktoś ma jakiś pomysł. Załączam filmik jak to wygląda rano. Dodam że auto potem jeździ i odpala normalnie nie ma żadnych stuków. Wszystkie objawy są tylko rano. 20190808_061427.mp4
  6. Dzisiaj doszedł nowy problem. Silnik odpalił bez problemu ale po ok 3 sek. pracy zaczęło nim rzucać i stukać ( jakby nie palił na wszystkie cylindry) poczym zapaliła się kontrolka ESP. Po chwili wszystko się uspokoiło ale kontrolka ESP dalej swieci. Dodam że po ponownym uruchomieniu silnika zero problemów. Problemy są tylko rano.
  7. Niestety wyjście wtyczki od czujnika temperatury nie pomogło wręcz przeciwnie, było gorzej bo po odpaleniu nie było ssania. Jakieś inne pomysły? Dodam jeszcze ze czasem zapala mi sie czek i wyskakuje błąd P0420 sygnał z sądy zza katalizatora. Czy to może miec jakis związek z problemem?
  8. Dziękuję za zainteresowanie. Przed rozruchem? Dopiero w czwartek sprawdzę. Dam znać.
  9. Witam. Problem dotyczy Passata b5 fl 1.6 benzyna + log 2002r. Od pewnego czasu przy odpalaniu zimnego silnika trzęsie autem jakby nie palil na wszystkie cylindry lub odrazu gaśnie. Przy drugiej próbie odpala bez problemu. Wymieniłem kable, swiece, czujnik temperatury. Wyczyscilem przepustnice + adaptacja. Sprawdziłem ciśnienie paliwa (3,7bar) przy strzelaniu silnikiem po odpaleniu cisnienie paliwa nie skakalo. Wtryski sprawdzone podają paliwo równomiernie. Dolot sprawdzony brak przedmuchow. Na vagu sprawdzone Zasysane powietrze po rozruchu 5,5 g/s po rozgrzanie 4,7g/s. Temperatura cieczy ok. Korekty wtrysku długoterminowe oscylują w granicy +10%. Zakręcalem butle z gazem ale bez zmian. Dodam ze auto jeździ dobrze nie szarpie. Nie mam juz pomysłu. Macie jakiś pomysł to proszę o pomoc.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy