Karol..
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 1.8 TSI 180KM DSG7
-
Rok produkcji
2016
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dostałem odpowiedź od serwisu, VW pokryje 100% części i 75% robocizny, dla mnie to jest ok, i przystałem na takie warunki.
-
dzięki za odpowiedź, właśnie taki mam zamiar męczyć ich i się nie poddawać:) zobaczymy co z tego wyjdzie.
-
Witam, Jestem posiadaczem VW passata b8, (nie powiem że szczęśliwym ale o tym za chwilę). Mój passerati ma 35tys przebiegu ma dwa lata i 3 tygodnie. Ostatnio usłyszałem niepokojące dźwięki ze skrzyni dsg podczas zmiany biegu z 3 na 4, zostawiłem auto w serwisie i okazało się że sprzęgło jest do wymiany. Problem w tym że gwarancja na auto skończyła się 3 tyg temu i dostałem odpowiedź z serwisu że naprawa nie może zostać naprawiona w ramach gwarancji oraz dostałem informację że to część eksploatacyjna i że nie ma szans że to wada fabryczna. W mojej opinii auto mające tak mały przebieg nie powinno się kwalifikować do wymiany sprzęgła w ramach zużycia, sprzęgła powinny wytrzymywać ok. 150tyś km, co ciekawe olej w skrzyni wymienia się co 60tys, czyli według serwisu 2x częściej będę wymieniał sprzęgło niż olej, to chyba chore.. odnośnie części eksploatacyjnych to nie zdążyłem klocków i tarczy wymienić bo się jeszcze nie zużyły... To nie pierwsza moja przygoda z wadą fabryczną ponieważ przy przebiegu 15 tys została wymieniona turbina. Macie jakieś doświadczenia z takimi sprawami, co można z tym zrobić?