Skocz do zawartości

Karol..

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM DSG7
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dostałem odpowiedź od serwisu, VW pokryje 100% części i 75% robocizny, dla mnie to jest ok, i przystałem na takie warunki.
  2. dzięki za odpowiedź, właśnie taki mam zamiar męczyć ich i się nie poddawać:) zobaczymy co z tego wyjdzie.
  3. Witam, Jestem posiadaczem VW passata b8, (nie powiem że szczęśliwym ale o tym za chwilę). Mój passerati ma 35tys przebiegu ma dwa lata i 3 tygodnie. Ostatnio usłyszałem niepokojące dźwięki ze skrzyni dsg podczas zmiany biegu z 3 na 4, zostawiłem auto w serwisie i okazało się że sprzęgło jest do wymiany. Problem w tym że gwarancja na auto skończyła się 3 tyg temu i dostałem odpowiedź z serwisu że naprawa nie może zostać naprawiona w ramach gwarancji oraz dostałem informację że to część eksploatacyjna i że nie ma szans że to wada fabryczna. W mojej opinii auto mające tak mały przebieg nie powinno się kwalifikować do wymiany sprzęgła w ramach zużycia, sprzęgła powinny wytrzymywać ok. 150tyś km, co ciekawe olej w skrzyni wymienia się co 60tys, czyli według serwisu 2x częściej będę wymieniał sprzęgło niż olej, to chyba chore.. odnośnie części eksploatacyjnych to nie zdążyłem klocków i tarczy wymienić bo się jeszcze nie zużyły... To nie pierwsza moja przygoda z wadą fabryczną ponieważ przy przebiegu 15 tys została wymieniona turbina. Macie jakieś doświadczenia z takimi sprawami, co można z tym zrobić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności