Skocz do zawartości

sirTIM_PL

  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2003
  1. BIPy na minusie z reguły oznaczają problemy z dostarczaniem paliwa, więc układ paliwowy się kłania (pompa vacum itd). Czy 3 pompka ma cały czas wartość 2.99 na zimnym i na ciepłym? Czy tylko szarpie czy zaczyna "palić na 3 gary?"
  2. Spalanie widzę po fisie. Przed remontem chwilowe i średnie było na pewno mniejsze a i przed i po remoncie jeżdżę ostrożnie aby póki co nie dawać mu na nowych częściach za mocno w palnik. Co do BIPów to na 3 wtrysku są już takie same od 50tyś albo i więcej. Profilaktycznie dałem do wymiany uszczelniacze wtrysków przy okazji zmiany wałka sądząc, że coś się poprawi, chociaż bez większych nadziei. Bardziej zmartwiły mnie korekcję w grupie 013 bo przedtem na pewno były bliżej 0 (może ma na to wpływ przestawione synchro bo wcześniej było 0.0 / -0.6). Nie chciałbym mu robić żadnego chipa bo auto ma teraz około 270tyś na zegarze a do końca nie jestem pewien czy przebieg jest ok (kupiony 2 lata temu, po wnętrzu itd wyglądał na taki stan km ale zakładam, że pewnie ma więcej). Zrobię pozostałe logi i dam znać.
  3. Cześć, Dzięki za analizę. A co powiesz na dość spory BIP 3 wtrysku. Na zimnym ma 70 i z czasem spada do 60-50. Na wszystkich wtryskach były wymieniane komplety uszczelnień ale patrząc na BIPy nic się nie zmieniło. Dodam, że logi są zrobione świeżo po wymianie wytartego wałka rozrządu + szklanki, panewki, śruby itd bo zaczął już klekotać, nie domykał się już zawór ssący i dawał w dolot. Generalnie auto chodzi dobrze, zapala od strzału ale zaczęło więcej palić tak około +1l. Poprzednio mieściłem się w 7 litrach teraz dochodzi do 8l. Na wolnych było 0,6l teraz jest 0,9l. Co do przepływki to raczej miał to samo przed remontem. To już inny temat. Zostawić tak i pojeździć czy przestawiać synchro? Czy spalanie na tak ustawionym synchro będzie zawsze większe niż gdyby było bliżej 0.0? P.S. Grupy 8,10,11 zaloguję jeszcze raz.
  4. Cześć Panowie, Mam prośbę o analizę poniższych logów. 1) Pod kątem wtrysków - czy po poprawieniu synchronizacji poprawią się dawki wtrysków (robiony rozrząd, wymiana wałka rozrządu i szklanek). Wtryski przed naprawą miały lepsze wartości przynajmniej w grupie 013. Auto sprawne, odpala na pół obrotu, nie kopci, jedynie trochę trzęsie na wolnych - możliwe, że to poduszki itd. 2) Prośba o interpretację czy przepływka jest ok? Temp 90stopni 013, 023, 004 http://vaglogi.pl/log-013_023_004_T45X3BE.html 011, 008, 010 http://vaglogi.pl/log-011_008_010_7s3p0P.html Dzięki z góry.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności