Skocz do zawartości

B6tykator

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 1.9 TDI-PD 105KM(BXE)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Temat zakończony wymianą skrzyni. Diagnoza : posypał się mechanizm różnicowy, dziura w skrzyni . Koszt całej zabawy : 1400 zł
  2. zakłądana 20 000 km wczesniej także myślę że tak szybko by nie strzeliła
  3. Witam kolegów. Pierwszy wpis na forum także proszę mnie nie linczować. Mam taki nietypowy problem. Mianowicie gdy wracałem z zakupów do mieszkania przed skręceniem do garażu (bardzo mała prędkość) usłyszałem niepokojące stuknięcie ( ciężko powiedzieć z której części pojazdu) W związku z czym wrzuciłem wsteczny i chciałem jeszcze raz powtórzyć sytuację aby zlokalizować skąd ten niepokojący dźwięk dochodzi. Niestety nie było mi to dane, ponieważ koła po zrobieniu na oko 3/4 obrotu blokowało ( mniej więcej jakby były zaciśnięte przednie hamulce ) biegi wchodziły normalnie wsteczny jedynka ale mogłem poruszać się 3/4 obrotu koła do przodu a po zmianie kierunku o taką samą odległość do tyłu . Niezależnie od tego czy samochód był na luzie,na wciśniętym sprzęgle czy na biegu (1, 2, 3, 4, 5, czy wstecznym). z pod samochodu zauważyłem wyciekający olej przekładniowy ( charakterystyczny zapach, lekko żółtawy, czyściutki ). Samochód musiałem usunąć z drogi bo zastawiałem wjazd innym mieszkańcom więc wrzuciłem na luz i zabawa do tyłu popychany, na podnośnik odkręcałem jedno z kół w przeciwną stronę opuszczałem przepychałem i w ten sposób powielając metodę kilka razy zepchnąłem na chodnik. Passat wstawiony został do mechanika który stwierdził : iż w układzie napędowym do samej skrzyni nie zauważa żadnych nieprawidłowości i zaproponował wyciągnięcie skrzyni w kwocie 600 ziko i stwierdził że raczej muszę szukać nowej skrzyni na podmiankę. I tu rodzi się moje pytanie. Czy może któryś z kolegów miał podobną sytuację? Czy to na pewno skrzynia nawaliła ( nie było słychać nic co mogło by świadczyć o jej zużyciu wszystko działało perfekcyjnie ). Jak tak siedziałem i dedukowałem sobie cóż to mogło konkretnie być wytypowałem mechanizm różnicowy. Czy jeśli uszkodzeniu uległ sam mechanizm to czy i tak trzeba wymieniać całą skrzynię? Czy można sam mechanizm poddać naprawie ? Na koniec dodam że moje passeratti pochodzi z Polski ma 200 000 k przebiegu udokumentowanego i kręcony na bank nie jest Czekam na wasze typy co mogło ulec uszkodzeniu? I co dalej robić Ratujcie !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności