Skocz do zawartości

Centrino93

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2007
  1. Panowie sprawa rozwiązana. Winna glowica która miała uszkodzone gniazda. Uszkodzenie nie było tak duże ale uszczelki rady już nie dawały. Po wymianie wszystko wróciło do normy.
  2. Witam, odgrzeję trochę temat. Chciałby dołożyć do B6 2.0 TDI ogrzewanie postojowe Webasto. Pierwsze pytanie co muszę posiadać żeby to wszystko zaczęło grzać? -piec kompletny z pompą V55 -pompę do zbiornika -pompkę paliwa -zbiornik spryskiwaczy (bo mam BiXenon) -przewody paliwowe i wodne -instalację elektryczną -panel climatronic O czym jeszcze zapomniałem? Muszą być jakieś konkretne numery pieca? Jak wygląda sprawa z drugim akumulatorem w bagażniku?
  3. Cześć, wiem że temat był poruszany już wiele razy ale każdy przypadek jest inny a ja w swoim nie mogę sobie już poradzić. Sprawa wygląda tak, że rano po postoju nocnym auta za autem zostaje dosłownie zasłona dymna. Nie jest to tuż po odpaleniu tylko przejechaniu +/- 80 metrów i trwa to około 200 metrów. Nie jest to zwykłe puszczanie białego dymka tylko z rury wydostają się kłęby, drażniącego białego dymu. Po pierwszym odpaleniu i 'wypaleniu' wszystkiego z silnika wszystko się uspokaja do momentu aż silnik nie wystygnie czyli około 8 godzin - po tym czasie sytuacja się powtarza. W aucie wymieniono jak do tej pory: -chłodnicę spalin -zregenerowano turbo -wyczyszczono EGR -wymieniono uszczelniacze na pompkach -filtr paliwa (był lekko w oleju brudny lecz paliwo czyste) -uszczelka pod pompą tandemową Wydaje mi się , że lekko przybywa oleju Już mi się pomysły kończą co mogę jeszcze sprawdzić przed wykonaniem remontu silnika (tylko to już mi do głowy przychodzi.... ) ???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności