Skocz do zawartości

Łukasz1984

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 115KM (AZM)
  • Rok produkcji
    2001

Ostatnie wizyty

229 wyświetleń profilu
  1. Też miałem jej nie zakładać ale nie lubie jak jest coś nie tak...poza tym po cos ta spreżyna się tam znalazła w jakiś sposób wspomaga mechanizm a nie chce żeby potem przeskakiwał na ząbkach. Można dać tam śrubę zamiast bolca podobnie jak fabryka ale po co skoro pasuje do tej dziury po bolcu i napewno jest solidniejsze niż fabryczny pomysł
  2. Nie ma zdjęć niestety...po kolei wyglądało to tak. Najpierw odłączylem aku żeby wypiąc wtyczki od poduszki, potem wyciągamy fotel, odkręcamy rączke od regulacji wysokości, następnie trzy śruby mocujące mechanizm regulacji wysokości dodam ze nie sciągałem żadnych plastików z fotela. Da sie to zrobić bez problemu. Następnie wyciągamy mechanizm i mamy rozblokowany fotel na zawiasach, odchylamy maksymalnie siedzisko żeby ukazał się nieszczesny ułamany bolec trzymajacy sprężynę i go wybijamy. Spreżeyne z dłuższego końca trzeba podszlifować zeby wlazła w dziurę po bolcu a na koncu zakładamy drugą strone z przodu fotela. Roboty na godzine nie więcej
  3. Witaj... Wlasnie skonczylem naprawiac dokladnie ta sama sprezyne u siebie w pasku. Sprezyna ulatwia podnoszenie fotela przy regulacji wysokosci Wada fabryczna mocowania sprezyny
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności