sławo2
-
Liczba zawartości
59 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 150KM DSG6
-
Rok produkcji
2018
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
B8 2.0 TDI - skutki uszkodzenia się paska rozrządu
sławo2 odpowiedział _Zbyszek → na temat → Tematy techniczne
Obróciło Ci krzywki na wałku bo pasek przeskoczył.Krzywki są osadzane na gorąco na rurowym wałku. Zawory mogły się nie pogiąć.. Sprężanie mogło wyjść dobre a nawet lepsze niż w sprawnym , zależy który wałek i ile się przestawił. Nie chce mi się tłumaczyć dokładnie ale chodzi o tzw pokrycie otwarcia zaworów. Warsztat zaryzykował ,żeby Ci kasy oszczędzić. Nie ich wina ,że auto Ci się zepsuło. Nie szukaj dziury w całym. -
document(1).pdf
-
Oryginalny termostat jest na 92 stopni i jest produkowany przez Vernet.Ja złożyłem taki TH7280.92j Wymiana nic nie daje. U mnie przy 130 na s-ce nagrzewa się po 12 km.
-
Korekta położenia kierownicy (przekładni) względem kół
sławo2 odpowiedział twinsen → na temat → Tematy techniczne
Na pewno nie wchodził pod samochód?? -
Dzisiaj wymieniłem termostat-bez zmian. Do 80 na wskaźniku idzie szybko a potem b. wolno. 90 na wskaźniku to w rzeczywistości 75 stopni
-
Eee.. to lipa. Myślałem, już żeby zrobić prosty układ elektroniczny biorący sygnał analogowy z czujnika temp silnika i podtrzymujący zaworek do np 85 stopni. Jest to jednak rzeźba jakby nie było. Dzisiaj przejrzałem na ile się dało układ chłodzenia. Wykluczyłem termostat. Pytanie do użytkowników TDI: jak u Was wygląda sprawa nagrzewania się silnika.??
-
Pompę wymieniłem sam- bez potrzeby. Nic to nie zmieniło , stara nie była zacięta . Na ale jak już wyjąłem... Dopiero potem wpadłem ,żeby zaworek podłączyć do aku. Pisałem -na krótko przesłona w pompie działa i szybko grzeje. Zostało sprawdzić sterowanie. Wepnę diodę w obwód i będę widział czy sterownik załącza zaworek. Nie czekałem aż się przegrzeje, odłączyłem po osiągnięciu 90 stopni.
-
Przy tej samej temp na zewnątrz dwa razy dłużej się nagrzewa. Porównuję do zeszłego roku. Jeżdżę tą samą trasą codziennie do pracy i zazwyczaj zwracam uwagę na wskaźnik temp. Może i termostat. W lecie już zauważyłem ,że coś nie tak. O jakim dogrzewaniu mówisz?/ Jeśli chodzi o elektryczną nagrzewnicę wnętrza, to mam ją włączoną.
-
Witam! Ostatnio zauważyłem ,że 90 stopni na wskaźniku mój passek osiąga nie po 5-6 km jak wcześniej a po 12 km. Jak już osiągnie 90 to trzyma niezależnie od warunków jazdy. Cóż może być tego przyczyną?? Jutro zamierzam wymienić pompę wody . Może pierścień się zaciął . Odłączenie wtyczki od zaworka pompy nic nie zmienia. Miał ktoś taki problem??
-
Ciągłe wycieki oleju z silnika 2.0 tsi 220km
sławo2 odpowiedział emtemic → na temat → Tematy techniczne
Będziesz miał mechanika do wymiany. Najlepiej na takiego, który znajdzie miejsce wycieku a nie na chybił trafił będzie uszczelniał. -
Brak mocy silnika i duże spalanie, Passat B8, 2.0, 150km
sławo2 odpowiedział Andrzej L → na temat → Tematy techniczne
Ciśnienie w kolektorze dolotowym rzeczywiste vs wymagane wszystko powie. Jeśli się pokrywają to brakuje paliwa ( dawki) jeśli jest za niskie- diagnostyka bezpośrednia , potem naprawa. Ogólnie brak mocy to za mało powietrza lub paliwa . -
Tuning hamulców w B8 (Hamulce z TSI 280KM)
sławo2 odpowiedział szylton → na temat → Tematy techniczne
Musi być większa pompa a nie serwo. Wiadomo,że te zaciski potrzebują więcej płynu by zadziałać. Niestety droga hamowania ze 150 np wydłuża się a nie skraca ( czas reakcji hamulców do pełnej siły wzrasta ) . Ze 150 km/h to jest jakieś 8m - testowane , porównywane. Jest w ogóle problem z uzyskaniem max ciśnienia w układzie hamulcowym. Kto wie jak działa pompa to nie będzie się dziwił. Pompa przetłacza podczas ruchu tłoków ( dwóch) pewną , wynikającą ze średnicy i skoku objętość płynu. Przy tych zaciskach nie wystarcza do wysunięcia tłoków, skompensowania, sprężystości wszystkich elementów układu , itp. Zakładaliśmy manometr na odpowietrznik. Seria- 17 MPa ciśnienie przy max walnięciu w pedał. Po tuningu- 135 Mpa Także taki tuning to można sobie w pupę włożyć. -
2.0 TSI drgania kabiny oraz glosna praca silnika
sławo2 odpowiedział milesiu → na temat → Tematy techniczne
A to Ci majster. Jeszcze nie słyszałem o silniku , w którym wałek rozrządu obracałby się z jednakową prędkością co wał. -
Zawór N522 masz w podstawie filtra oleju. Albo zawór uszkodzony albo wiązka.
-
Pasek napędu pompy oleju EA288 1.6 TDI / 2.0 TDI
sławo2 odpowiedział maciekB8 → na temat → Tematy techniczne
Pasek w Altea z 2014 po 165 kkm wyglądał słabo-stwardniał. Nowy po założeniu był bardziej napięty. Nie słyszałem, żeby się urwał ale przeskakiwanie się zdarza. Na zimnym silniku słychać wówczas takie jakby terkotanie. Myślę ,że 240 kkm to max