Skocz do zawartości

Szczupaczek23

  • Liczba zawartości

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TSI 210KM (CCZB)DSG
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam. Oddałem auto na wymianę rozrządu. Po wymianie rozrządu mechanik twierdził że coś bie tak bo szarpie silnikiem. Rozebrał rozrząd drugi raz, okazało się że pękło jakieś sitko wstępni filtrujące i części tego sitka wpadły do wariatora, po za tym jeden z napinaczy był nie szczelny i rzygał olejem.. Mechanik wymienił napinacz na nowy, rozkręcił wariator i wyczyścił go z kawałków tego rozwalonego sitka. Twierdzi że żadnych uszkodzeń Na wariatorze absolutnie nie widać, ale jest coś nadal nie tak.. Teraz silnik przestał szarpać, pracuje poprawnie... Ale wyskakuje błąd, mianowicie : brak koleracji wałka rozrządu.. samochód przez to odpala po dość długim kręceniu (bo nabija ciśnienia na napinacze, tak uważa mechanik) Mechanik twierdz też że to wina wariatora, trzeba wymienić w nim cewkę bądź zawór, bo przestawia wałek w złym momencie i przez to brak koleracji... Jakiem macie zdanie w tym temacie ? Dobrze mechanik gada, czy powiniem żądać od niego naprawy z pokryciem przez niego kosztów? Czy rzeczywiście mogła to być wina tego sitka i nie ma co mechanika o to winić ? Nie mogę znaleźć jakie dokładnie to części w nim trzeba wymienić I jaki jest ich koszt.. Bo cena 3tysiecy złotych za wariator wraz z wałkiem mnie roz***ała...
  2. Witam. Posiadam Paska z przebiegiem175tyś. Auto myszkuje mi po drodze. Byłem zdiagnozować tuleje, wahacze. to w sumie nie wiele się dowiedziałem. Facet twierdzi że ,,no są już trochę przepracowane, ale luzów nie ma i nie ma po co wymieniać" Ja uważam inaczej i postanowiłem wymienić kompletnie wszystkie tuleje na przodzie i tyle. Wraz z tulejami na tylnej belce. Mam problem bo nie wiem jakie części zamówić.. Jakie części brać całe, w sensie np. nowy kompletny wahacz czy stabilizator a w których elementach wymienić tylko same tuleje. Do tego jak się nazywają te wszystkie elementy ? Jakiej firmy polecacie ? Nie chcę nic taniego, ma być jakość jak oryginał. Zastanawiam też się na wymianie na poliuretany, co tym sądzicie ?
  3. A czy mógłbym się dowiedzieć jak wy sprawdzacie te wartości łańcucha ? Coś mi zaczeło hałasować w silniku, chodzi jak diesel boje się ze to łańcuch
  4. Witam. Poszukuję dwie wtyczki do wzmacniacza alpine. Takie jak na zdjęciu. Proszę o kontakt jeżeli jesteś chętny sprzedać.
  5. Temat nieaktualny. Kupiłem kenwood dnx525dab
  6. Witam. Chciałbym się Was poradzić jakie radio wybrać. Waham się między nowym GMS 8906 a uzywanym Kenwood dnx525dab Piorytetem jest dla mnie jakość dźwięku. Zainwestowałem kupę kasy w porządne audio ale niestety przez RNS 510 i do tego podłączenie przez konwertery sygnału jakość jest strasznie słaba. Mam wrażenie że nie wykorzystuje potencjału sprzętu.. Radio będzie grało pod : Przód : Morel Elate 602 Tył: Morel Tempo Ultra Piecyki to 4 kanał. Alpine PDX150 5 Kanałów Alpine PDR V-75 Sub : JL Audio 10v03 Proszę o Wasze opinie. Na którym radiu uzyskam lepszą jakość dźwięku ??
  7. A co myślisz o takim radyjku ? Mogłoby to dobrze grać ? https://allegro.pl/radio-gms-6808-blue-2din-nawigacja-gps-usb-cd-dsp-i6414178146.html lub https://allegro.pl/radio-gms-8901-octa-core-4gb-bt-wifi-dsp-procesor-i7678870424.html
  8. To od razu możesz mi pomóc. Jak kolego przełożyłeś kable z auta do drzwi ? W tej gumie łączącej jest miejsce ale od strony drzwi i auta jest kostka i nie idzie kabla włożyć. Masz jakiś patent ? P.S obejrzałem troszke teraz twój cały temat z Modingiem Passata. PodziwiaM !!!! Mega pracy, serducha i kasy włożyłeś edit : No widzę że Ty po prostu to rozmontowałeś Ok spróbuje tak samo
  9. Hehe. No ładnie chodzi Ale mnie takie wydechy nie rajcują. Owszem jeżeli miałbym jakieś auto do zapierdzielania. Ale mój passat mimo ze szybki, to tylko rodzinne auto A dobre Audio zawsze chciałem mieć, a marzenia trzeba spełniać a tak z ciekawości : robiłeś cały wydech czy tylko końcowy wymieniony ?
  10. Ok. Dzięki. Ten Pioneer Z5000 może okazać się dobrym wyborem
  11. Ale kurde nie ma wyświetlacza, więc nici z kamery cofania.. Żona mnie zabije Ogólnie to zajebistą masz kiere, z jakiego modelu ?
  12. Witam w kolejnym temacie Posiadam RNS510 i planuje wymianę. Polecicie mi jakieś dobre radio 2DIN ? Budżet maks - 2000zł Może być używane Zależy mi na: Procesor DSP, ogólnie super jakość dźwięku bo z tego powodu zmieniam radio, składam instalacje audio hi-end i radio RNS510 kompletnie się do tego nie nadaje. minimum 3 pary RCA Działająca kierownica multifunk (odbieranie połączeń, zmiana stacji radiowej, głośniej/ciszej) nic więcej nie potrzebuje Działająca oryginalna kamera cofania z czujnikami przednimi, tylnymi (wyświetlające się na ekranie sensory) I tyle Nie musi mieć nawigacji, ani żadnych innych bajerów, i tak nie będę tego używał. Może ktoś z Was posiada takowy sprzęcik w aucie i mógłby podzielić się doświadczeniem. Przekopuje aukcje, szukam i szukam. Co prawda znalazłem parę różnych modeli ale nigdzie nie podają czy działa kierownica, czy działają czujniki parkowania itd. Pomożecie ?
  13. Jak się nie mylę to moje radio RNS510 ma 4 kanały 4x25W. Kupiłem wzmacniacz Alpine PDR V75 5 Kanałowy. Sygnał RCA zdecydowałem ze wyprowadzę za pomocą konwertera z kabli głośnikowych. I tu pojawia się moje pytanie: wszystkie konwertery jakie przejrzałem maja zazwyczaj wejście IN na 2 kanały z czego sygnał konwertują na OUT 4 kanały RCA. Więc jak ja mam 4 kanały z radia podłączyć pod 2 kanałowy konwerter, a jak z 4 kanałowego konwertera podłączyć na 5 kanałów Wzmacniacza ?? Z radia mam zmostkować sygnał L przód tył i P przód tył ?? Czy będę mógł wtedy nadal z poziomu radia zmieniać balans głosników Przód/Tył ??? Z Konwertera do wzmacniacza to przychodzi mi tylko jeden pomysł do głowy. Rozdzielenie czerwonej Chinc z kanału front i rozdzielenie białej chinc z kanału rear Czerwony rozdzielony sygnał na CHN 4 i 6 a biały rozdzielony sygnał na CHN 3 i 5 . Czy to będzie dobrze wtedy grało ?? Nie będzie gorsza jakość sygnału na tych rozdzielonych ??
  14. Numeru błędu nie pamiętam a też nigdzie nie zapisałem. Na konsoli o dziwo żadna kontrolka mi się nie zapaliła, nawet check engine się nie palił. Błąd wywalał czujnik ciśnienia doładowania, znajdujący się tuż za intercoolerem. Przez zepsuty zawór regulacji ciśnienia odczyty z dwóch czujników nie były spójne z tad błąd. Jeszcze przytoczę taką uwagę i przestroga dla innych. Samochód pojechałem zdiagnozować do ASO VW w Pile(woj. Wielkopolskie) Panowie z ASO postawili diagnozę,, turbo posiada uszkodzenie mechaniczne'' turbina do wymiany, nie regeneruje się jej. Koszt w ASO 7.2tys. Ale dla mnie oczywiście promocja zrobią za 6tys. Nagi Al mnie dobre 3 minuty przez telefon żebym wyraził zgodę na wymianę turbo. Nie zgodziłem się. Postanowiłem że Wymienię turbo sam. Kupiłem zregenerowane, w czasie kiedy przesyłka z turbina była w drodze wziąłem się za wykrecabie turbo(miałem moje uszkodzone oddać w zamian za 500zl zniżki przy kupnie tej zregenerowane turbiny. Koszt wyniosły mnie 1400zl zamiast 1900. W trakcie wyciągania turbo zauważyłem że jeden z wezykow przy tymże regulatorze ciśnienia doładowania jest ulamany. Skleiłem i zamontowałem. Jak ręką odjoł, samochód odzyskał moc i nie przechodził w tryb awaryjny. Zawór już wymieniony na nowy. Jeszce trochę sobie powyklinalem na skurwysynow z ASO i odetchnelem z ulga że to jednak nie turbo. Pozdrawiam i odradzam ASO W PILE!!!
  15. Problem Rozwiązany. WINNY BYŁ ZAWÓR REGULACJI CIŚNIENIA DOŁADOWANIA Po wymianie wszystko wróciło do normy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności