Skocz do zawartości

poul81

  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM DSG6
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

340 wyświetleń profilu
  1. Rozrząd wymienia sie co 210 tys tak przewiduje producent ale sama pompa wody może się skończyć nawet po 40 tys przebiegu tak mówi servis i niemieckie fora vw passata ci do kosztów to u mnie wszystko zamklo się w 13 tys zł ale ze auto miało regularne przeglądy wiec zapłacę tylko albo aż 6500 pln zakup samej głowicy to koszt ok 6000tys i pani mi dzisiaj powiedziała ze należy doliczyć 40 roboczo godzin razy 315zl roboczo godzina wiec policz sobie sam a do tego uszczelki śruby i sam nie wiem co jeszcze!!!! Dzisiaj jak odbierałem to przyjechał właśnie crafter z urwanym paskiem rozrządu ( mina właściciela jak usłyszał co się stało bez cenna ) !!!! Wiec panowie jak wyrzuca wodę przez korek to szykujcie się na koszty ja dzisiaj to odczułem ( a też się łudziłem ze może nie a jednak) . Pozdro
  2. Witam no u mnie przy przebiegu 190tys i aucie serwisowany padła uszczelka przepalony kanał wodny jak dali do sprawdzenia głowice to okazało się ze głowica do wymiany bo wygięta w banan dodam ze auto z marca 2016 przyczyna elektryczna pompa wody mało tego pani w serwisie Twierdzi ze głowice są wadliwe i czeka na 5 już generacje bo co chwile ja usprawniają bo ma wady konstrukcyjne śmiech na sali koszt naprawy nie pytajcie ?? gdy się tak zaczyna dziać tzn ze wyrzuca płyn przez korek a test na obecność c.o2 nic nie pokazuje to siedzi albo egr i chłodnicasoalin koszy w serwisie z wymiana 4500pln albo uszczelka pod głowica tak jak u mnie i koszt ? Także przyjacielu nie wiem czy pocieszałem czy zasmuciłem ale niestety tak jest Panowie przestroga na przyszłość kontrola pompy wody imię czekajcie z wymiana do tych 210 tys jak mówi producent bo się okaże ze to co u mnie!!!!! Pozdro
  3. nie do dzisiaj diagnozuja i najgorsze jest to ze to chyba uszczelka pod głowica lub sama głowica !!
  4. Ale czego sprawdził?? Czynnika ?? Czy płynu w zbiorniczku? Bo to są dwie różne kwestie!!!
  5. Witam od jakiegoś czadu borykam się z problemem wyrzucania płynu chłodniczego przez zbiorniczek wyrównawczy najdziwniejsze jest to ze temperatura nigdy nie skoczyła powyżej 90 stopni. Brał jest spalin w układzie sprawdzane testerem co2 oraz specjalna maszyną która wykrywa Spaliny w układzie auto ma teraz 195 tys przebiegu wymienilem cały rozrząd razem z pompa wody i odpwietrzylem w salonie problem pozostał powyżej 140 km zaczyna wyrzucać płyn, dziwi mnie fakt ze brak jest masła na korku czy bagnecie oleju nie przybywa w serwisie vw stwierdzili ze to może być chłodnica spalin ale zaraz się wycofali później ze to może być pompa bo u nich nie była montowana a teraz ze jak wymienia pompę i problem pozostanie to uszczelka pod głowicza ręce już mi opadają panowie proszę o pomoc albo jakaś radę co dalej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności