Skocz do zawartości

Maxiu

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 2.0 20V 130KM (ALT)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Odmę będę przerabiał, ale najpierw chcę doprowadzić silnik do porządku. Zdaję sobie sobie sprawę, ze Passat swoje waży, ale wcześniej jeździłem Vectrą C kombi 120ps, która ważyła prawie 200kg więcej i tam o 200km/h nawet nie musiałem się prosić. Ten Passat w porównaniu do niej to naprawdę muł jest. Po logach ewidentnie widać, że coś jest nie tak, choćby po wskazaniach sondy, ale ja nie potrafię tego odpowiednio zanalizować stąd moja prośba o pomoc.
  2. Jako, że jest to mój pierwszy post na forum to na wstępnie witam wszystkich serdecznie. Od dwóch tygodni jestem posiadaczem Passata z silnikiem 2.0 ALT. Auto od początku wydawało mi się mułowate jak na ten silnik. Z trudem udało mi się rozpędzić to auto do 180km/h. Od razu napiszę, że szukałem informacji na forum, ale zaproponowane tam rozwiązania się u mnie nie sprawdziły. Gruszka kierownicy powietrza sprawna i działa, dolot po przejrzeniu wygląda na szczelny, wężyki podciśnienia też ok. Błędów w komputerze brak. Zrobiłem więc logi dynamiczne 002, 032, 033. Czy moglibyście zerknąc na nie i ocenić co z tym silnikiem może być nie tak? Zastanawia mnie wskazanie sondy które w ogóle nie ulega zmianie, oraz czy ilość mierzonego powietrza nie jest zbyt mała? Jeżeli macie jakieś pomysły bądź rady co zrobić to chętnie poczytam. http://vaglogi.pl/log-002_032_033_LpsIyLR.html Pozdrawiam Mariusz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności