Skocz do zawartości

Tomass033

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Witam, pacjent 1.8T APU 99r Zrobiło mi się zwarcie przy kablach do przepływki, od tamtej pory cały czas widnieją jedne i te same błędy i nie ma szans ich usunąć, błąd n80, przepływki, n249, g31, i błąd sondy I teraz po kolei, zmieniłem wiązke, i na starym sterowniku odpalił, po zgaszeniu już nie odpala, dopiero jak oDłącze sterownik i podlacze spowrotem to odpali bez problemu, i tak w kółko, pomyślałem więc że padł sterownik, kupiłem nowy sterownik z Immo off, te same numery, i sytuacja jest taka sama, jest opcja że po prostu padły te czujniki przez to zwarcie, i do póki ich nie wymienię to taka będzie reakcja ? Ewentualnie co tutaj można jeszcze podzialac by przywrócić go do życia
  2. Witam, tak jak w temacie, otóż, Silnik 1.9TDI Avf zalożone Turbo BRD, FMIC, wtryski 216 + Mapa, chodzi o to że miałem przelot 2.5' bez środkowego i końcowego tłumika z samym katalizatorem i był efekt tzw. Sowy, wywaliłem katalizator jest 100% przelot, i ten efekt zniknął, przy wyciaganiu kolektora rozlaczylem węże od podciśnien, czy brak tego efektu jest spowodowany tym że nie ma kata, czy jest możliwość że źle podłączyłem podciśnienia? Spadków mocy nie ma, wszystko działa tak jak należy, tylko zastanawiam mnie dlaczego nie ma tego efektu Sowy, z góry dzieki za wszystkie odpowiedzi
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności