Skocz do zawartości

plutas

  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1997

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki. Dla wszystkiego zmieniłem olej z nadzieją ,że plastik wyleci ale bez skutku. Na razie przejechałem 1500 km i wszystko gra. Kupiłem przewód odmy ale krótkim odcinku jazdy pękł mi przy samym mocowaniu do komory korbowej
  2. Witam. Chciałem sprawdzić czy nie mam zapchanej odmy w moim passaciku 1.9tdi AFN. Coś wyczytałem na forum ,że ten separator trójdrożny odmy ma w sobie zawór ciśnieniowy. Dmuchałem w każdą rurkę i żadnego oporu nie wyczułem, nie wiem w sumie na jakiej zasadzie to działa, myślałem ,że ten separator odpowietrza układ tylko raz na jakiś czas ,żeby suszarka nie ciągnęła powietrza z silnika, jeśli ktoś mógłby mi wytłumaczyć to dzięki. Ale wracając do meritum sprawy. Gdy ruszyłem ten plastikowy wąż co idzie z dołu silnika (chyba komora korbowa) po prostu na łączeniu z silnikiem mi pękł (stary kruchy plastik) przy demontażu kawałek plastiku z tej rury wpadło mi do silnika. Był to kawałek, około 5mm x 5mm. Czy może stać się coś poważnego ?? Czy smok pompy się nie zatka ? Czy przed pompą olejowa jest jakieś sitko ?
  3. Na razie włączałem tylko 2 razy w celu sprawdzenia skuteczności, będą mrozy to wtedy będe mógł napisać. Kupiłem przedłużacz i gdy będą większe mrozy mam zamiar z rana jak wstanę przed pracą podłaczyć podgrzewacz, zjeśc śniadanko, wypić kawke i wsiadać do rozgrzanego auta
  4. Dzięki bardzo, zamontowałem podgrzewacz tuż przed chłodnicą oleju. Po otworzeniu maski po zgaszeniu rozgrzanego silnika słychać od nagrzewnicy dziwne syczenie ale to pewnie do końca jeszcze nagrzewnica się nie odpowietrzyła.
  5. Witam wszystkich. Mam zamiar zakupić podgrzewacz wody do mojego passacika, taki jak w linku : https://allegro.pl/podgrzewacz-plynu-grzalka-silnika-pompa-webasto-23-i7045054621.html W instrukcji instalacji napisane jest ,że należy podłączyć szeregowo lub równolegle (przy pomocy dołączonych trójników) do przewodu nagrzewnicy, lub innego przewodu krótkiego obiegu w silniku w taki sposób, aby zaznaczony na podgrzewaczu kierunek przepływu cieczy skierowany był do silnika. I teraz pytanie w który wąż od nagrzewnicy podpiąć ten podgrzewacz?? ten idący do górnego bloku silnika czy drugi przechodzący przez chłodnice oleju i wchodzący z dołu bloku silnika? I wiecie może jakąś średnicą wewnętrzną ma przewód od nagrzewnicy?? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności