Skocz do zawartości

MARO2115

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)
  • Rok produkcji
    1998
  1. Jednak mi sie wydawalo, kolega gazowal waz spuchl i nie czulem nic zeby uciekalo, szkoda jutro po pracy czyszcze n75 a jak to nic nie da to kupie po kupnie jaknnie bedzie dzialac sciagm znowu turbo i sprawdzam czy dobrze to zlozylem, jak po tym nie bedzie dzialac to sie chyba zaczne powoli poddawac pozdrawiam.
  2. Witam dzisiaj jak wróciłem z pracy postanowiłem zajrzec pod maske jak wyglada sprawa z plynami eksploatacyjnymi dolewam po kolei, nagle przykuł moja uwage waz od intercoolera patrze ze sa straszne zadziory na nim postanowilem odpalic silnik i czuc jak powietrze tamtetndy ucieka. Ide sie wyspac i lece po waz, usuwam bledy i rura zobaczumy czy cos to da Pozdrawiam.
  3. Lubie konkretnych ludzi. Jestem początkującym mechanikiem, mógłbyś mi wytłumaczyc o co chodzi z tymi blokami w bs11? Dodam, że te logi sa przed czyszczeniem turbo, moge dodac teraz aktualne i prosze mi powiedziec jakie logi jakich grup jeszcze wykonac? Dziękuję za pomoc! Edit W 10 sekundzie pasek byl juz w trybie awaryjnym czyli teorytycznie z odcieta przez komputer turbina a gdy jest tryb awaryjny turbina wtedy wlasnie pokazuje w miare normalne cisnienie. Prosze mi wytlumaczyc o co chodzi tryb awaryjny a turbina niby 2 bary daje. Calkwicie zapomnialem o to spytac o co tu chodzi ina czym polega tak naprawdw ten 'tryb awaryjny'
  4. O kurcze przepraszam bardzo ale zapomniałem napisać, że oczywiście wszystkie wezyki podcisnienia zostały wymienione na nowe, wlaśnie jak wymieniałem te wężyki zastanawiałem sie co to za bańka, ona cala lata, jest luźno, mogła się uszkodzić? Co to wgl jest? Xdd @Kuba2000 spróbuję gdy tylko bd mieć wolne i dam znac. Prosiłbym waso odpowiedź. Czy na podcisnieniu od sterowania grucha ma byc takie same ciśnienie jak na sterowaniu egr, czy te wartości się różnią? Czytałem na forum również, że mogłem źle złozyc sterowanie( tz niebtrafic tym bolczykiem) jak mialem trubo po czyszczeniu w rękach to slyszalem ze porusza sie ta kierownica ale moglem sie mylic. Oczywiście jak to ja nie sprawdzilem przez wirnik czy widac jak steruje :(.Pytanie czy mam probowac podmieniac te n18 zn75 czy to nie ma sensu. Kolega jeszcze mówił zebym przeplywke odlaczył i sprawdzil jak bd bez niej. Czy w kwesti przeładowania przeplywka ma jakies znaczenie? Gdyby nie to ze mam w dobrym stanie podwozie i silnik (stwierdzone przez mechanika) to dawno bym to olał i przepraszam za tak dużą ilość pytań. Pozdrawiam i dziękuję za zainteresowanie
  5. Witam widze ze brak zainteresowania tematem no coz moze znajdzie się ktos kto pomoze A wiec tak turbo wyczysczone, sztanga chodzi jak nowa, kolektor ssacy tez wyczyszczony jak i egr. Czuc roznice w przyspieszeniu i wgl silnik lepiej chodzi no ale coz dalej mozna piwiedziec sa identyczne logi jak byly przed wyczyszczeniem (zapomnialem dodac, gdy rozkrecilem turbo sztanga byla tak zapieczona ze wgl sie nie ruszala). Gdy sciagam waz cisnienia z gruszki samochod idzie troche lepiej i przy 140 dopiero wlacza sie tryb awaryjny mozna powiedziec ze idzie lepiej z odlaczona gruszka. Gdy sciagam kabel podcisnienia z gruszki ladnie widac jak sztanga pracuje. Pomyslalem o n75 ale jak widze ze sztanga pracuje prawidlowow po sciagnieciu weza, zwatpilem. No i dodam jeszcze ze cisnienie na tym wezu od gruszki jest bardzo slabe leciutko wssysa palec, za to waz od cisnienia na egrze bardzo mocno wssysa. Jakies sugestie? Dziekuje za pomoc Oczywiście dodam, że nie wiem jak to ma dokladnie dzialac prosze mi powiedzieć co musze sprawdzic, sproboje jutro jeszcze zamienic n18 z n75prosze powiedziec mi czy to ma jakis sens?
  6. Dobra postanowiłem juz ściągnąć to turbo jutro ostatni dzien pracy i wyczyscze wszystko wraz z kolektorami i odrazu zaslepie ten spier***y egr, dam znac czy cos sie zmienilo Pozdrawiam
  7. Witam wszystkich, jestem nowym użytkownikiem forum. Chciałbym wam pokazać jakie vcds pokazuje mi błędy mojego silnika, logi które zrobiłem jak i opisać mój problem. A więc tak zdjęcie błędów zamieszcze poniżej, a link do logów wkleje. Problem jest dość popularny w naszych 1.9 tdi, a więc tryb awaryjny przy 120 i jak przyspieszam gwałtownie to zamula przy tych 4000 ze nie da soe jechac, ogólnie brakuje mu mocy. Byłem u mechanika przy okazji wymiany zawieszeniatwierdzil ze bład 055 jest przez zle ustawiona pompe na rozrzadzie, mechanik nie miał czasu i jutro do niego jade z tym ustawieniem. No ale dalej meczy mnie ta zamula przy 120 nie da sie wyprzedzac ani nic. Wymienilem intercooler, ponieważ ciekło z noego i ogólnie był do wyj****ia. W najbliższym czasie chce zaslepic egr i wyczyscic sterowanie geometria w turbinie. Prosze o preanalizowanie moich logów i błedów jakie silnik pokazuje i co moge jeszcze zrobic w moim paskuu, aby to w końcu jakos jeździło xd . Dziękuję za pomoc EDIT: Zapomnialem dodać logi zrobiłem w nastepujacy sposób : 1500 obrotow i pełen gaz do 4000 przy tych 3800 zaczelo mi juz mulic i passat nie chciał juz W ogóle przyspieszać, muł totalny. Link do logów: http://vaglogi.pl/log-011_IIH65s.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności