Skocz do zawartości

LukEEE

  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM
  • Rok produkcji
    2018

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. chcielibyśmy uzyskać kontakt do tego dobrego mechanika....
  2. Okej auto po modyfikacji. Jedzie się po nierównościach ciszej i twardziej. Potwierdzam że mod warty uwagi
  3. Wszystko to samo u mnie po 30k km wlaśnie zaczął przód skrzypieć na progach. Auto prod. kwiecień 2018
  4. Temat oparty o wiedzę z innego forum... superba Z racji iż większość części do wszystkich MQB jest typu Plug and Play to dobrze wiedzieć które z nich są lepsze trwalsze i dają lepsze efekty itp Na dniach będę robił modyfikację tylnej tulei wahacza przedniego opartą o tuleje z Audi RS3: Lista potrzebnych części: 2x 81A407183 Element gumowo-metalowy 2x N10695901 Śruba sześciokątna kołnierzowa (ogólnie zalecane przy wymianie tulei) Swoje odczucia opiszę po wymianie
  5. Raczej pewnie znalazłeś ale zostawie dla innych nr to 6R0839829
  6. Oto lista co miałem przy przeglądzie na 30k km Filtr oleju z uszczelką (06L115562B) – 64,99 zł brutto Filtr przeciwpyłkowy (5Q0819653) – 140 zł brutto 3x Śruba torx (WHT000729A) – 17,67 zł brutto Korek spustu (06L103801) – 21 zł brutto Przegląd okresowy z wymianą oleju – 280 zł brutto
  7. myśle czy warto kupić StP silver czy lepiej dopłacić do Areo lub nawet Dynamat hmmmm
  8. Kawał porządnej roboty, dzieki wielkie za cenne info juz wiem co kupowac
  9. Heh to u mnie zostało jeszcze: uszkodzenie poduszki skrzyni i pęknięty uchwyt, moze za mały przebieg ale już odliczam kilometry
  10. Kolejna znana usterka do kolekcji po 13k km i 10msc skrzypi tylne zawieszenie
  11. Odwołać się do BOK VW pisać że sprawa jest znana producentowi między czasie jechać do innego serwisu i mówic że się przyjechało ze znanym problemem. Przejechać się z kierownikiem serwisu pokazać problem jednocześnie dając mu do zrozumienia że się temat zna itp. Nie ma czegoś takiego jak limit 10k km czy 6 miechów w warunkach gwarancji to wewnętrzny limit narzucony od importera bo sprawa dotyczy dużej liczby aut także dużo chętnych na wymiany.
  12. Wszystko super ale gdyby nie szarpanie/kangurek na 1 i 2 było by idealnie a tak niesmak pozostał
  13. Moje auto po limitach (12k km i 8 miechów) wymieniony komplet tył Interweniowałem również u Zachara jakieś 10 dni temu i ruszył problem
  14. Co do 30 tys km to tylko dla aut ze specialniej listy VIN reszta do 10k km 6 miechow Mnie sie reklamacja w bokvw nie udała ale bylem w aso gdzie nie kupowalem auto wiec moze sie rozchodzi o to kto ma wziac na siebie koszty. Bede jeszcze uderzal do zasady a potem tam gdzie kupiwalem auto i bede pisal nowa reklamacje.
  15. Też to zauważyłem bardzo roznosi sie to uderzenie. Daj znać co na to ASO, jak cos poradza to bede uderzał przy wymianie oleju.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności