Jump to content

LukEEE

  • Content Count

    31
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM
  • Rok produkcji
    2018

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Okej auto po modyfikacji. Jedzie się po nierównościach ciszej i twardziej. Potwierdzam że mod warty uwagi
  2. Wszystko to samo u mnie po 30k km wlaśnie zaczął przód skrzypieć na progach. Auto prod. kwiecień 2018
  3. Temat oparty o wiedzę z innego forum... superba Z racji iż większość części do wszystkich MQB jest typu Plug and Play to dobrze wiedzieć które z nich są lepsze trwalsze i dają lepsze efekty itp Na dniach będę robił modyfikację tylnej tulei wahacza przedniego opartą o tuleje z Audi RS3: Lista potrzebnych części: 2x 81A407183 Element gumowo-metalowy 2x N10695901 Śruba sześciokątna kołnierzowa (ogólnie zalecane przy wymianie tulei) Swoje odczucia opiszę po wymianie
  4. Raczej pewnie znalazłeś ale zostawie dla innych nr to 6R0839829
  5. Oto lista co miałem przy przeglądzie na 30k km Filtr oleju z uszczelką (06L115562B) – 64,99 zł brutto Filtr przeciwpyłkowy (5Q0819653) – 140 zł brutto 3x Śruba torx (WHT000729A) – 17,67 zł brutto Korek spustu (06L103801) – 21 zł brutto Przegląd okresowy z wymianą oleju – 280 zł brutto
  6. myśle czy warto kupić StP silver czy lepiej dopłacić do Areo lub nawet Dynamat hmmmm
  7. Kawał porządnej roboty, dzieki wielkie za cenne info juz wiem co kupowac
  8. Heh to u mnie zostało jeszcze: uszkodzenie poduszki skrzyni i pęknięty uchwyt, moze za mały przebieg ale już odliczam kilometry
  9. Kolejna znana usterka do kolekcji po 13k km i 10msc skrzypi tylne zawieszenie
  10. Odwołać się do BOK VW pisać że sprawa jest znana producentowi między czasie jechać do innego serwisu i mówic że się przyjechało ze znanym problemem. Przejechać się z kierownikiem serwisu pokazać problem jednocześnie dając mu do zrozumienia że się temat zna itp. Nie ma czegoś takiego jak limit 10k km czy 6 miechów w warunkach gwarancji to wewnętrzny limit narzucony od importera bo sprawa dotyczy dużej liczby aut także dużo chętnych na wymiany.
  11. Wszystko super ale gdyby nie szarpanie/kangurek na 1 i 2 było by idealnie a tak niesmak pozostał
  12. Moje auto po limitach (12k km i 8 miechów) wymieniony komplet tył Interweniowałem również u Zachara jakieś 10 dni temu i ruszył problem
  13. Co do 30 tys km to tylko dla aut ze specialniej listy VIN reszta do 10k km 6 miechow Mnie sie reklamacja w bokvw nie udała ale bylem w aso gdzie nie kupowalem auto wiec moze sie rozchodzi o to kto ma wziac na siebie koszty. Bede jeszcze uderzal do zasady a potem tam gdzie kupiwalem auto i bede pisal nowa reklamacje.
  14. Też to zauważyłem bardzo roznosi sie to uderzenie. Daj znać co na to ASO, jak cos poradza to bede uderzał przy wymianie oleju.
  15. Czy też macie buczenie przy hamowaniu przy dużych prędkościach? Nalatane 9000km
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy