Skocz do zawartości

Palbi

  • Liczba zawartości

    29
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Polanica-Zdrój

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB) DSG
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

601 wyświetleń profilu
  1. Witaj Wiązka napewno dobrze przeswietlona. Pod filtrem łączy się z drugą, w okolicach wtyczki lubią się przecierac. Miałem podobnie rozwiązanie było jak w temacie: Pozdrawiam
  2. ja sie podepnę u mnie sytuacja jest taka że: po wymianie sterownika ze składanymi lusterkami z SEAT, jak zrobię adaptacje szyb (szyba do góry przycisk 5 sekund, szyba na dół przycisk 5 sekund) wszystko dział jak powinno tzn. przy mocnym kliknięciu przycisku szyba jedzie na sam dół, lecz gdy zjedzie to gubi ustawienia i trzeba trzymać przycisk żeby wróciła. jak nie dojedzie do końca tylko ja zatrzymam w połowie i dam do góry to jedzie sama. Problem pojawia się jak zjedzie na sam dół. Pozdrawiam
  3. @radekrp90 masz rację. Mam czujnik ale przełącznik jest w pozycji 0 i dlatego mi się nie włączają swiatla. Na auto zapalają się światła z automatu.
  4. Ja mam do Ameryki wkodowane halogeny jako dzienne, i przy zaciągnięty ręcznym nic mi się nie Zapala, ani w dzień ani w nocy. Jutro mogę kodowanie podrzucić. Pozdrawiam
  5. Od 23 nie mam już żadnych opcji do kodowania. Jedyna opcja jaka mi została to chyba tylko przedłużyć kable, zmienić wtyczki i nowy moduł pod kierownice. Miało być pięknie a wyszło jak zawsze
  6. Mój błąd nowego typu No to długich w tym roku nie będzie Czyli tylko wymiana modułu pod kierą rozwiązuje problem. Czy może jakiś nowszy bordnetz da rady zakodowac? Robi może ktoś przejściówki z bordenz na BCM? Pozdrawiam szczęśliwego nowego roku. 
  7. Miałem zwykła manetke w której zmieniłem plastik, aby była momentary switch. Sugerowalem sie drugim passatem w którym jest manetka z momentary switch i ma taki sam bordnetz. A wcześniej to tylko licznik na kolor i kierownica z b7, domykane szyb podczas deszczu, składanie lusterek z pilota i to chyba tyle.
  8. U mnie nic wspólnego z manetka tam nie widzę. Po ręcznej zmianie z 0 na 1 nie przyjmuje kodowania (poza zakresem)
  9. Koledzy ma ktoś z was miękką manetke (momentary switch) zmiany długich przy bi xenonie? Potrzebował bym waszego kodowania. W passsacie bez bi xenon na taki samym bordnetz manetka działa. W kodowaniu ruznica która znalazłem jest w bajt 20 u mnie jest 32 a tam 5C. Na moim 5C nic nie zmienia. Jakieś pomysły? Pozdrawiam
  10. To ja mam problem troszkę z innej beczki. Aktualizacja do v15 z karty SD poszła bezproblemowo, ale już do v16 nie idzie, z płyty kopiuje na dysk SD tool chwilę myśli i uruchamia radio normalnie. Na 2 radiach gdzie nigdy nie było instalowane z SD poszło bez problemu. Jak już aktualizowane z karty wcześniej było to nie idzie. Ma ktoś może jakiś pomysł co może być przyczyną? Pozdrawiam
  11. Nie wiem jak teraz to robią, ale kiedyś regenerowalem odblysnik w golfie mk4 i efekt był OK, tyle tylko że na krutko. Napylenie odblysnika nie jest tak trwałe jak oryginał. Lepiej kupić używanego polamanego angola za 50pln i wymienić z niego odblysnik. Pozdrawiam
  12. Koledzy zmienilem dziś moduł bluetooth w moim B6, wszystko działa jak powinno, tylko zdziwił mnie kolor na RNS510, wszystkie pozycje są elegancko czerwone tylko jak kliknie na "PHONE" to wyskakuje ekran jak w skodzie zielony, na fisie też menu telefonu ma barwy zielone,. Czy jest to normalna sytuacja czy może wina bluetooth, jest możliwość zmiany koloru? Pozdrawiam
  13. A czy do 3c8920880j jest jakiś soft z menu konfortu i l&v, czy problem leży po stronie bcm?
  14. Witajcie Jeżeli wiemy już e mamy na 100% że mamy moduł pod fotelem (oryginalny) lub gdzieś schowany bo dokładaliśmy, to parowanie wygląda następująco (jeśli nie mamy adaptera na konsoli): - Włączamy w telefonie BT (oczywiście w ustawieniach widoczny) i dajemy Szukaj lub odśwież. - Włączamy zapłon w aucie i włączamy radio -po chwili powinno nam się pokazać na telefonie "UHF VW" "UHF SKODA" lub podobne, klikamy na telefonie aby się połączył - na ekranie telefonu wyskoczy informacja o kod (i teraz przewianie jest to "1234" lub "0000") jeżeli te nie działają to w adaptacjach VCDS można przywrócić fabryczny. - jak tel się sparuje to będzie info na tel. i radio piknie że sparowane. Adaptery, wyświetlacze i inne gadżety do uchwytów i na deskach nie są potrzebne. ( przynajmniej w tych 5 przypadkach co miałem przyjemność parować.) Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności