Skocz do zawartości

suthum

  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM 4x4
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. witam. Odgrzewam kotleta, ale jak widać (w moim przypadku) temat jest nadal aktualny. Miałem w aucie moduł 1K8 035 730. Nie był widoczny w VCDS, więc uznałem że jest uszkodzony. Passat B6, hajlajn, czerwone zegary z dużym wyświetlaczem, kierownica z 8 guzikami, RNS 510 telefon LG G4 bez aplikacji Rsap i ze stockowym softem bez roota Zakupiłem na znanym portalu aukcyjnym moduł 3C0 035 729 F VW PASSAT B6 za śmieszne pieniądze oraz adapter 3C0 051 435 AR. Kodowanie VCDS: 0016422 Widoczność włączona Wyczyszczona pamięć sparowanych telefonów Kod BT 0000 i kupa. Telefon widział VW UHF, ale nie mógł się połączyć. Sposób synchronizacji z naduszeniem klawisza "i" i "kluczyka" nie zadziałał. Opuściłem auto Wróciłem po 2 godzinach i : 1. włożyłem adapter w uchwyt 2. włączyłem BT w telefonie + widoczność + wyszukiwanie 3. włączyłem zapłon (tak, by silnik chodził) 4. nadusiłem 2x po sobie klawisz słuchawki na kierownicy 5. usłyszałem piknięcie w głośnikach 6. na telefonie pokazał się VW UHF i się do niego podłączyłem 7. wykonałem testowe połączenie i wszystko gra. sukces Panowie. Nie wiem, czy to musiało się zresetować wszystko poprzez zamknięcie auta i wygaszenie wszystkiego, ale działa. Dodam tylko że do klawiszy na adapterze można przypisać 2 numery telefonów i nie trzeba wyciągać swojego fona żeby zadzwonić najpierw do swojej kobiety, że będziesz później w domu, a później do kogoś, że zaraz wpadniesz na godzinkę
  2. suthum

    interfejs diagnostyczny

    Spoko. W przyszłym tygodniu będę w domu to podłączę się do auta i dam znać co wyszło.
  3. suthum

    interfejs diagnostyczny

    Dzięki za odpowiedzi. Neta fizycznie odłączyłem od laptopa, żeby nie było problemów. Generalnie chodzi mi o podłączenie lapka do zasilania zewnętrznego, do zasilacza który ciągnie prąd tradycyjnie z sieci podczas czytania auta i ustawień VCDS. Nie tuninguję auta.
  4. suthum

    interfejs diagnostyczny

    Mam pytanie w temacie. Zakupiłem kabel, dostałem program VCDS. Kabel się zainstalował, program też, program widzi kabel, laptop bez neta. Niby wszystko ok. Pytanie jest następujące. Mam słabą baterię w tym laptopie i nie trzyma zbyt długo. W instrukcji jest napisane, aby podłączać się do auta tylko na baterii. Kiedyś się bawiłem kablami jak ustawiałem centralki LPG i miałem laptop podłączony normalnie do zasilania i kabel do auta. Czy w tym przypadku jest inaczej? Uwali się kabel/sterownik w aucie? Jak wy to podłączacie ? Macie takie silne baterie, czy normalnie zasilanie dla laptopa "z gniazdka"?
  5. Witam. Mam od niedawna paska b6. To mój pierwszy taki ;). Pozdrawiam.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności