Jump to content

suthum

  • Content Count

    28
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM 4x4
  • Rok produkcji
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Tylko, że ja mam silnik o oznaczeniu bvx, czyli zwykłe fsi bez turbiny. Stąd moje marudzenie. Czasami wyskakuje mi błąd tego czujnika i chciałbym mu sprawdzić kable lub go wymienić, lecz nie wiem gdzie szukać. Edit. Nie doczytałem z twojego odrazka ze etka tu opisuje też właśnie mój silnik. Jak wrócę do domu będę musiał tam pogrzebać. Edit 2: Dla ciekawskich znalazłem ciekawy opis na necie. Wklejam linka. Jeśli nie mogę to proszę moda o korektę. https://www.obd-codes.com/p0544
  2. Cieszę się twoim szczęściem. 930 pokazywało przy uwalonym czujniku lub przy przerwie w obwodzie. Wracając do mojego pytania. Znalazłem na necie zdjęcie mojego silnika od strony wydechowej. Ktoś mi podpowie czy zaznaczona część to czujnik temperatury czy może sonda?
  3. Jestem na wyjeździe, mam limit transferu i stare lg g4 w ręku, więc etka online może mnie zaorać, ale nieważne. Na krótko czyli w powietrzu miałeś czujnik? To może temperaturę otoczenia zmierzyłeś?
  4. Dziękuję za info rosol. Jeszcze pytanie. nie mam dostępu do ETKI. czujnik u mnie to jest ten od góry w kolektorze wydechowym, czy w jakimś innym miejscu?
  5. Witam. Wiem, że odkopuję dinozaury, ale nie chciałem zakładać nowego tematu. Wyskoczył mi błąd P2080. Jak już znalazłem w temacie jest to czujnik G235. Mam jednak silnik "zwykły" bez turbiny - FSI. Oznaczenie silnika BVX. Czy ktoś podpowie gdzie mam ten czujnik i jakie jest jego prawidłowe oznaczenie, abym mógł go kupić gdzieś w sklepie? Z góry dziękuję.
  6. No i zrobione. Sterownik oryginalny okazało się że działa prawidłowo. Wymieniony zacisk na regenerowany oryginalny. Działa prawidłowo. Po wymianie odpowietrzenie hamulców, test w VCDS, skasowanie błędów i waszystko działa prawidłowo. Nauczony doświadczeniem, jeśli padnie mi prawa strona, to od razu kupuję regenerowany zacisk bez zabawy w silniczki. Zacisk po kompleksowej regeneracji, oczyszczony, wypiaskowany, wymienione oringi, uszczelnienia, tłoczek i silniczek. Wygląda na części oryginalne. Zakup na all....ro przysłali mi zacisk kurierem. Pobrana kaucja zwrotna za mój stary zacisk, która będzie zwrócona po odesłaniu mojego. Koszt regenerowanego zacisku niewiele większy od samego silniczka. Moim zdaniem - szkoda czasu i kasy na zabawy z silniczkami i rzeźbieniem.
  7. Witam. Zmieniałem dzisiaj koła z alu na blachy zimowe. Okazało się, że nie mam zamontowanych zaślepek na piastach. Tych dekielków na środku piasty co osłaniają piastę / łożysko od warunków drogowych. Chciałem dokupić, ale nie wiem jakie to ma rozmiary i numer fabryczny. Mam napęd 4motion, jeśli to ma znaczenie, bo nie wiem, czy przód i tył ma iny rozmiar. Można to dokupić, czy w B6 nie było to przewidziane? Może ktoś podać numer fabryczny, żebym mógł to gdzieś w necie znaleźć? Pozdrawiam.
  8. Spoko. To teraz wszystko jest jasne Edycja: Pytanie: gdzie tu jest pompa wysokiego ciśnienia? Patrzę na ten silnik jak szpak w kość i coś on jest innej konstrukcji jak te wszystkie w poradnikach :). Jak polegnę to oddam do serwisu, ale chciałbym spróbować swoich sił To jest taki silnik jak u mnie. Zdjęcie z neta.
  9. Super. Dziękuję rosol za potwierdzenie. Nie będę miał opóźnień :).
  10. Też tak myślę. Mam 2 sprawne ręce a pompa u mnie jest na wierzchu. Jednak przy aucie będę dopiero po weekendzie. Ten popychacz z rolką, jak mówisz, był tfsi ja mam fsi i chyba dobrze dobrałem na podstawie lektury forum. Tak mi się wydaje. Po weryfikacji napiszę co wyszło. Szkoda tylko że nikt z dostępem do Etki nie potwierdził moich przypuszczeń.
  11. Jeśli nie ma błędów w vcds to jedyna możliwość to wykręcić silniczek i torxem cofnąć tłoczek.
  12. Tak też myślałem. I one mają inny wymiar. Mój silnik jest bez turbo. Zwykły fsi. Mam możliwość zwrotu części, więc jeśli się pomyliłem to oddam i kupię następny. Przy aucie będę dopiero za 2 tyg to napiszę co wyszło i porobię fotki. Dziękuję za zainteresowanie tematem.
  13. Witam. Po lekturze kilku tematów na forum, przerażony konsekwencjami, postanowiłem wymienić popychacz pompy paliwa. Kod silnika BVX 2.0 fsi data 1 rejestracji 08.2008. Doczytałem, że podobno są 2 rodzaje tego popychacza - płaski i z rolką. Jestem teraz daleko od auta i nie mam możliwości sprawdzenia co u mnie siedzi. Chciałbym zamówić ten popychacz i wymienić jak będę na miejscu ale nie wiem co kupić. Ma ktoś może dojście do Etki, żeby sprawdzić jaki numer części jest u mnie? Jak kupię i wymienię to wkleję tu zdjęcia co u mnie siedziało i w jakim stanie było. Z góry dziękuję. Edit. Zamówiłem 06D 109 309 C. Jak przyjdzie sprawdzę czy dobrze dobrałem.
  14. Update. Sterownik wymieniony na nowy. Błędy pokasowane. Wszystko zaprogramowane. Nowy sterownik działa prawidłowo. Niestety po zaciągnięciu ręcznego sytuacja się powtórzyła - kręcił i nie odpuszczał. Okazało się po dokładnych oględzinach że silniczek kręcił ale nie ruszał tłoczka. Obrobiło frez na silniczku i chyba częściowo też w zacisku od czoła i dzięki temu nie ruszało tłoczka. Dodatkowo okazało się że spuchła uszczelka oring między silniczkiem i zaciskiem. Spowodowało to że silniczek zaparł się na niej i nie wszedł idealnie na swoje miejsce. Odpuściłem ręczny, skasowałem błędy i odłączyłem silniczek. Kolejny etap to będzie regeneracja lub wymiana zacisku na zregenerowany. Pozdrawiam zainteresowanych.
  15. Witam. Szukałem, ale nie znalazłem. Miałem błąd ogranicznika skrętu, świeciła żółta kontrolka na tablicy wskaźników, wspomaganie sugestywnie trochę ciężej chodziło, wywalało błąd w VCDS. Gdzieś znalazłem procedurę: podjechać w ustronne miejsce wyłączyć zapłon włączyć zapłon skręcić kierownicą na max w prawo i trzymać aż usłyszysz 3 piknięcia skręcić kierownicą na max w lewo i trzymać aż uszłyszysz 3 piknięcia wyprostować kierownicę poczekać kilka sekund wyłączyć zapłon, poczekać kilka sekund włączyć zapłon i powinna zniknąć ikonka U mnie zadziałało - Passat B6, 2.0 FSI Ewentualnie później zalogować się VCDS i skasować błąd z pamięci
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy