Jump to content

suthum

  • Content count

    13
  • Joined

  • Last visited

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM 4x4
  • Rok produkcji
    2008

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witam. Szukałem, ale nie znalazłem. Miałem błąd ogranicznika skrętu, świeciła żółta kontrolka na tablicy wskaźników, wspomaganie sugestywnie trochę ciężej chodziło, wywalało błąd w VCDS. Gdzieś znalazłem procedurę: podjechać w ustronne miejsce wyłączyć zapłon włączyć zapłon skręcić kierownicą na max w prawo i trzymać aż usłyszysz 3 piknięcia skręcić kierownicą na max w lewo i trzymać aż uszłyszysz 3 piknięcia wyprostować kierownicę poczekać kilka sekund wyłączyć zapłon, poczekać kilka sekund włączyć zapłon i powinna zniknąć ikonka U mnie zadziałało - Passat B6, 2.0 FSI Ewentualnie później zalogować się VCDS i skasować błąd z pamięci
  2. #Albercik oczywiście. mój błąd. halogeny świecą razem z pozycyjnymi. cyt: "Ja mam DRL w halogenach (tylko w halogenach) i mam zaznaczone oba tryby. USA+Skandynawia. Działa u mnie to tak, że halogeny świecą się z pozycji przełącznika 0 oaz z pozycji AUTO jeśli jest wystarczająco jasno. Ale tylko pod warunkiem, że ręczny jest puszczony." Oczywiście. Lecz jak napisałem, jeżeli masz błąd ręcznego, to nie zapalą się przy trybie USA i będziesz zmuszony latem jeździć na xenonach. Przy trybie skandynawskim świecą halogeny jako DRL bez problemu(uwzględniając to, że świecą już po włączeniu zapłonu).
  3. Dodam tylko, że w trybie amerykańskim przy błędzie hamulca postojowego nie będą świeciły halogeny jako DRL. Trzeba przestawić w tryb skandynawski. Wówczas świecą halogeny jako DRL razem ze światłami mijania już po włączeniu zapłonu przed odpaleniem silnika. EDIT Trzeba ustawić sam tryb skandynawski. Przy zaznaczeniu razem Skandynawia i US nie będzie działało.
  4. suthum

    Tempomat-instrukcja

    Najszybciej: manetka cały czas na włączony" czyli do siebie. Jedziesz i w czasie jazdy klikasz guzik na szczycie i zapamiętuje prędkość z którą teraz jedziesz i ją utrzymuje. Zapala się zielona ikonka na zegarach i pokazuje prędkość na fisie. I teraz w czasie jazdy: manetka w górę:- +10kmh, manetka w dół: -10kmh, manetka do siebie: +1kmh, klik guzikiem :-1kmh. tak najszybciej się ustawia i nawygodniej jeździ.
  5. suthum

    wibracje od ok. 120 km/h

    Nie wiem jakie buczenie u ciebie występuje. U mnie od 140kmh słychać tylko głośniejszy szum powietrza. Do 180kmh tylko się zwiększa ten szum. Żadnego buczenia nie słychać. Wcześniej miałem wibracje powyżej 140kmh ale byłem u gumiarzy co mi opony zmieniali i kazałem jeszcze raz porządnie sprawdzić i wyszło że jedna felga krzywa i opony ciężkie do wyważenia. Jakiś program uruchomili na wyważarce i zmieniając położenie opony względem felgi ustawili wszystko git. Oczywiście felga poszła do prostowania. Teraz jest tylko szum powietrza.
  6. Witam. Częsty problem z ręcznym, ale nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. Ręczny po zaciągnięciu na prawym kole działa prawidłowo - zaciąga i odpuszcza. w tym samym czasie na lewym kole zaciąga,ale nie zatrzymuje się po osiągnięciu pozycji zaciągnięcia (sterownik nie odcina zasilania) i silniczek kręci jeszcze kilkanaście sekund aż go wyłącza komputer (?). Po takiej akcji wyskakuje żółta kontrolka i odcięte jest zasilanie od silniczka. Silniczek wymieniony na nowy - to samo. Ręczne kręcienie tłoczkiem przy pomocy torxa - bez problemu zaciąga się i odpuszcza - żadnych oporów. Po wyłączeniu zasilania i przytrzymaniu przycisku sytuacja się powtarza. VCDS wywala błąd 02426 Wydedukowałem, że sterownik nie widzi oporu po zaciągnięciu ręcznego i kręci go tak długo, aż zabezpieczenie czasowe (?) wyłączy silniczek. Wygląda na uszkodzony czujnik poboru prądu w sterowniku. pytania: 1: czy dobrze wydedukowałem, czy to są herezje? 2: jeżeli to sterownik, to czy są jakieś różne, czy wszystkie są jednakowe i bez rozbierania tunelu mogę kupić pierwszy z brzegu? auto: Passat B6 2008r highline skrzynia manual, 2.0FSI, auto hold Pozdrawiam: Tomek
  7. I to tworzywo wytrzyma? Nie chciałbym rozerwać tego. Mówimy o plastikowej obudowie filtra oleju.
  8. Witam. Mam mały problem. Chciałem zmienić olej w silniku i stanąłem na filtrze oleju. Przy poprzedniej zmianie oleju (poprzedni właściciel) ktoś albo dokręcił za mocno filtr, albo go tak "zassało", że nie mogę go odkręcić. Odkręcałem kluczem płaskim. Ciężko jak diabli i bałem się, żeby nie ukręcić tej plastikowej obudowy. Powiedzcie z doświadczenia, czy ta budowa jest tak wytrzymała na skręcanie, że się nie uszkodzi, czy jakiś specjalistyczny klucz jest potrzebny?
  9. witam. Odgrzewam kotleta, ale jak widać (w moim przypadku) temat jest nadal aktualny. Miałem w aucie moduł 1K8 035 730. Nie był widoczny w VCDS, więc uznałem że jest uszkodzony. Passat B6, hajlajn, czerwone zegary z dużym wyświetlaczem, kierownica z 8 guzikami, RNS 510 telefon LG G4 bez aplikacji Rsap i ze stockowym softem bez roota Zakupiłem na znanym portalu aukcyjnym moduł 3C0 035 729 F VW PASSAT B6 za śmieszne pieniądze oraz adapter 3C0 051 435 AR. Kodowanie VCDS: 0016422 Widoczność włączona Wyczyszczona pamięć sparowanych telefonów Kod BT 0000 i kupa. Telefon widział VW UHF, ale nie mógł się połączyć. Sposób synchronizacji z naduszeniem klawisza "i" i "kluczyka" nie zadziałał. Opuściłem auto Wróciłem po 2 godzinach i : 1. włożyłem adapter w uchwyt 2. włączyłem BT w telefonie + widoczność + wyszukiwanie 3. włączyłem zapłon (tak, by silnik chodził) 4. nadusiłem 2x po sobie klawisz słuchawki na kierownicy 5. usłyszałem piknięcie w głośnikach 6. na telefonie pokazał się VW UHF i się do niego podłączyłem 7. wykonałem testowe połączenie i wszystko gra. sukces Panowie. Nie wiem, czy to musiało się zresetować wszystko poprzez zamknięcie auta i wygaszenie wszystkiego, ale działa. Dodam tylko że do klawiszy na adapterze można przypisać 2 numery telefonów i nie trzeba wyciągać swojego fona żeby zadzwonić najpierw do swojej kobiety, że będziesz później w domu, a później do kogoś, że zaraz wpadniesz na godzinkę
  10. suthum

    interfejs diagnostyczny

    Spoko. W przyszłym tygodniu będę w domu to podłączę się do auta i dam znać co wyszło.
  11. suthum

    interfejs diagnostyczny

    Dzięki za odpowiedzi. Neta fizycznie odłączyłem od laptopa, żeby nie było problemów. Generalnie chodzi mi o podłączenie lapka do zasilania zewnętrznego, do zasilacza który ciągnie prąd tradycyjnie z sieci podczas czytania auta i ustawień VCDS. Nie tuninguję auta.
  12. suthum

    interfejs diagnostyczny

    Mam pytanie w temacie. Zakupiłem kabel, dostałem program VCDS. Kabel się zainstalował, program też, program widzi kabel, laptop bez neta. Niby wszystko ok. Pytanie jest następujące. Mam słabą baterię w tym laptopie i nie trzyma zbyt długo. W instrukcji jest napisane, aby podłączać się do auta tylko na baterii. Kiedyś się bawiłem kablami jak ustawiałem centralki LPG i miałem laptop podłączony normalnie do zasilania i kabel do auta. Czy w tym przypadku jest inaczej? Uwali się kabel/sterownik w aucie? Jak wy to podłączacie ? Macie takie silne baterie, czy normalnie zasilanie dla laptopa "z gniazdka"?
  13. Witam. Mam od niedawna paska b6. To mój pierwszy taki ;). Pozdrawiam.
×

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy