Skocz do zawartości

Darek84

  • Liczba zawartości

    15
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 T 150KM (AEB)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Koledzy jeszcze jedno pytanko mianowicie kontrolka oleju zapala się od czasu do czasu (od razu mówię manometr kupiłem i sprawdzałem na zimnym 5 barów na ciepłym 2 bary) silnik abe czyli napinacz bez czujnika (przy okazji wymiany uszczelki pokrywy napinacz twardy brak jakich kolwiek luzów) dziś też nowy czujnik założony jeśli to nie sprawca to gdzie dalej szukać?
  2. Witam kolegów. Efekty po założeniu MBC stabilny przyrost ciśnienia turbo do podkręciłem na 0.8 bara po zdjęciu gazu natychmiastowy spadek na -0.7 bara. Małe szarpnięcie pozostało na LPG i delikatny mułek na Pb(bez większego znaczenia) Jest dużo lepiej. Przynajmniej turbo stabilnie ładuje podejrzewam jeszcze że któraś cewka pierdzieli i powinno być OK pozdrawiam.
  3. Pojeździłem jeszcze przy odpietym N75 0.3 bara max po puszczeniu jak piszesz -0.7 bara. Przy podpietym jak powoli deptać gaz to przyspiesza i na 0.6 idzie ładnie jak tylko mocno gaz w podłogę na 1.5 bara odrazu wbija noga z gazu na -0.7 spada po puszczeniu od razu. Tak mysle jak by grucha źle skręcona to szalało by coś przy odpietym N75. Jak by DV to by nie spadało ciśnienie. Zostaje opcja że N75 nawala tyle że dwa już podmieniłem i to samo może sterowanie N75 nawala bo jak multimetrem sprawdzałem to na jednym pinie 5V a na drugim 12.cośV jeszcze czekam żeby przyszło zamówione MBC i na "ręcznym" sterowaniu zobaczę chyba dobry pomysł? ale chyba objawy jasno na N75 zaczynają wskazywać?
  4. Witam kolegów szczelność jest. Podłączyłem manometr i wyniki takie : bez obciążenia nie pompuje po puszczeni gazu -0.6. A teraz jazda po wciśnięciu gazu wskazówka do góry pompuje jak obroty rosną do o moje zdziwienie do 1.5 bara szarpanie pojawia się po przekroczeniu 1.1 bara ewidentnie przeładowuje ciśnienie cały czas rośnie tak jak obroty do góry. Teraz moje pytanie co jest powodem czyż by DV padł?
  5. dziś to zrobię też wpadłem na ten pomysł taki urok tych silniczków
  6. Siema ja dalej walczę przejrzałem jeszcze raz przewody podciśnienia dalej mi podchodzi pod to że jak odepnę N75 to nie szarpie ale muli więc zanim poczytałem tu doszłem do wniosku że chyba szaleje n75 i zamówiłem MBC i manometr zobaczę co wyjdzie. Bo jeśli (poprawcie mnie jeśli myle sie) zaworek jest ok ale nawala jego sterowanie to albo by nie otwierał jak trzeba i muł, albo doprowadza do przeładowania i komp odcina paliwo i stąd szarpanie ?
  7. Cześć mam pytanko do kolegi mareck nad zaworkiem n75 jest taki "grzybek" zawór odmy czy powinien on mieć przedmuch w obie strony ma on 2 wyjścia z tego co poczytałem jest tam spreżyna i membrana i z tego co poczytałem to w momencie jak dv otwiera się to ten grzybek powinien z jednej strony się zamykać jak dobrze zrozumiałem a ja w mój mogę dmuchać jak chce i z obu stron. Czy to jest poprawne?
  8. Cześć Panowie. Dziś wpadłem na pomysł pod tytułem: też N75 mianowicie podałem na krótko napięcie 12v cyka jak ta lala czyli sprawna cewka. Wiec wpadłem na pomysł odpięć go i się przejechać turbo podobno ładuje wtedy na 0.3 no i efekt taki przestało szarpać przy raptownym wciśnięciu gazu czy to na Pb czy to na LPG ( wiadomo samochód przyspiesza ale tak jak by coś go trzymało czyli mułek ale idzie tak powinno być) wpadłem na pomysł odczepiłem wąż od gruchy do N75( czyli ładowanie na full zamknięta klapka=przeładowanie) efekt taki straszne szarpanie na LPG na przemian szarpnięcie albo rwie jak by miało auto odlecieć. Na Pb tylko szarpanie i jakieś pufanie nic po za tym. Sprawdziłem napiecie na N75 jeden pin tyle co ładowanie drugi 5v tak chyba nie powinno być?
  9. Siemka wymieniłem jeszcze wężyk od kolektora do regulatora ciśnienia paliwa i mu na benzynie się poprawiło jest lepiej ale jeszcze nie to zamówiłem nową cewkę jeszcze z tym powalczę. A szczerze myślałem o v6 ale już nie o passku tylko audi A6 2.7 biturbo bęzynką w turbo bardzo fajnie się jeździ(jak działa).Mechanicy jak widzę nie bardzo chcą dotykać benzyny w turbo. Za nową przepływkę wywaliłem prawie 500 stówek . A z tą ilością paliwka nie patrzyłem zaleje mu do pełna i zobaczę. A jak mi brykało te 1.8t normalnie to kumpel ma e34 3.0 w automacie i też wymiekał zanim to mu sie rozbujało a fakt no i pali jak smok tyle mu gazulcu przy spokojnej jeździe brało co mój passek w niemcach na autostradzie jadąc ok 200 km/h i więcej. Pozdrawiam.
  10. Siema nowa przepływka jest założona efekt taki na benzynce poszarpuje dalej ale na LPG prawie ideał leko szarpnie i leci aż turbo się czerwone zrobiło chyba dam se spokój jeszcze pojeżdżę nim i czas na zmianę. Poszukam sobie jakiejś V6 pozdrawiam jak na coś wpadne dam znać przejrzę jeszcze przewody ciśnienia(pod ciśnienia)
  11. na vagu pokazało do120 dane z przepływki nowa zamówiona czekam na dostawę zobaczę co pokaże jak podmienię
  12. Siemka ja już turbo wymieniłem, kupiłem kabel i Vaga, n75 też poszedł do wymiany.Nowe przewody od n75 nowy przewód na DV. Cewki 3 kupiłem i po kolei podmieniam. Teraz czekam na przepływkę. A i znalazłem parę obdartych kabli z izolacji. A po odpięciu przepływki na PB chodził jak ta lala choć trochę zalatywał benzynką za to na gazie do 5000 się wkrecił i dławił się . Na razie efekt taki że idzie w miarę ok 2800 obrotków szarpnie i przyspiesza ja trzeba ale te szarpnięcie mi się nie podoba. Błędów też mi nie wywala. Będę grzebał dalej daj znać jak na coś wpadniesz pozdrawiam.
  13. Witam udało Ci się wygrać masz może namiar na jakiegoś speca z kuj pom? mam podobny problem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności