Jump to content

pas77

  • Content Count

    23
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Informacje osobiste

  • Imię
    Artur
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1998

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wyjmowałem 74-z TDI PD i to była męczarnia- trzeba było kłaść się na obudowie silnika i targać... Dlatego jednak zamierzam przetestować znalazłem taki egzemplarz 61 amperogodzin, a rozruchowego ma 600 amper. W zimie nie będę jeździł w ogóle. akumulator do domu tyle.
  2. Panowie jak testował ktoś TDI PD z jak najmniejszym akumulatorem się da? powiem dlaczego Wiecie jak ciężko włożyć i wyjąć akumulator z podszybia może taka 60 amper dałoby radę w ciepłych miesiącach co? Ewentualnie robił ktoś jakiś ekstremalne próby z jeszcze mniejszym akumulatorem Ciekawy jestem waszych doświadczeń
  3. Metodą doraźną ale skuteczną jest następująca: bierzemy nożyk do tapet i wycinamy kwadratowy fragment dywanika i co jakiś czas wyciągać go do domu do wysuszenia- dzięki temu mamy kontrolę nad tym , ile wody jest w podłodze i można powkładać jakieś szmaty i skutecznie Tym sposobem ją osuszyć. Dodam jeszcze, że warstwa dywanika jest tak gruba, że ja na przykład miałem sucho -tak mi się wydawało -potrzebowałem się po prostu dostać do modułu komfortu -miałem sucho-- jak wyciąłem dywan, miałem 3 cm wody, tak że jak ktoś z was na mokry dywan to gwarantuję że macie tam wiadro wody.
  4. Motor jak w podpisie? To może być elektryczna pompa wodna,która chodzi jeszcze jakiś czas po zgaszeniu motoru,jeżeli mocno nagrzany.
  5. No to dobrze, to może wyprowadzisz mnie i kolegę z błędu- jakim cudem tego dokonać mając jeden klucz.
  6. Tylko w jednym kierunku.Zrób z tym,bo jak zassa wodę z podszybia do serwa to będzie nieciekawie.
  7. Nie da się.Trzeba kupić jakiś nieoryginalny sterownik centralnego z pilotami w zestawie i załozyć taki.
  8. Witam-mam ten sam silnik-to ze wyskakuje kontrolka oleju-to normalne po dłuższym kręceniu rozrusznikiem bez odpalenia.
  9. Na bank panewka!! Ale jeszcze się nie zdążyła obrócić-jak się obróci to tylko wymiana wału.Nie wyszlifujesz.
  10. Panowie- ja sobie dorobiłem dodatkowy odpływ wody z podszybia - w okolicach linki otwierania maski wywierciłem otwór wiertłem 15 mm i wsadziłem tam rurkę-peszel.Woda spływa u mnie sobie dolną częścią błotnika i nie leci wcale na uszczelkę komputera,bo nie zdąży:)- przez tę dziurkę jest jej lepiej i wygodniej spłynąć,:)
  11. Witam koledzy-potrzebuję usprawnić instalację gazową w tym wozie b5 1998 1,6. motor AHL. Mam problem-chodzi na gazie tylko na wysokich obrotach,obroty spadną, do jałowych-wówczas od razu gaśnie. Moja instalacja jest 1-wszej generacji na mieszalniku-czy to reduktor do wymiany? Ewentualnie polecacie jakiegoś gaziarza w Krakowie?
  12. A może po prostu jakieś urządzenie ciągnie Ci prąd problem znany w tych passatach
  13. Witam-to mój pierwszy wpis-ale przewertowałem cały temat, ponieważ również i mnie dotyczy(ł)- udrożniłem obydwa odpływy, zastosowałem sznur-uszczelkę pomiędzy dołem szyby czołowej , a plastikiem-kratką z otworkami,zaadaptowałem osłonę podszybia,z FL, poszło bardzo gładko bez przeróbek-wpadłem na dodatkowy pomysł: -aby dorobic dodatkowy odpływ,mianowice wywiercić dziurę w okolicach, jak idzie linka otwierania maski,tylko trochę wkierunku przodu,aby woda wylewała się przez nadkole na oponę-- a nie leciała na szparę za komputerem-tylko od razu na ziemię - co koledzy o tym myślą? -czy można śmiało wywiercić i wsadzić tam jakiś wężyk,-peszel ,bez obawy,że coś uszkodzimy wierceniem?
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy