Skocz do zawartości

jaglina

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O jaglina

  • Urodziny 15.08.1969

Informacje osobiste

  • Imię
    Radek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Miechów

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2004
  1. Witam wszystkich i na wstępie chcę podziękowac wszystkim za cenne rady w sprawie przegubu!!!:kumple Poza tym u mnie w paku 2004 1,9 TDI 130PS zdjąc jakoś się udało bez odkręcania wahacza, ale juz przy wkładaniu sie bez tego nie obeszlo. Może to wina tego, że prace wykonywałem bez kanału i podejśc do półosi aby ją mocno uchwycić jest o0graniczona. Ale poza tym wszystko poszło w ok. 1 godzinę. A tak w nawiasie to samemu jakoś ciężko idzie chyba że jakiś sposób na zablokowanie kierownicy w pełnym skręcie. Na zakończenie powiem tak: poczytałe, poczytałem i poszlo!!! Dobra prognoza na przyszłość bo teraz czeka mnie czyszczenie kierownic turbiny. Ale od czego FORUM.... Dzięki,powodzenia i dla wszystkich pomocnych
  2. Witam forumowiczów!!! Zapalił mi się komunikat ZIELFUEHRUNG NICHT AKTIV- co to może oznaczać?? Często w ostatnim czasie wyłącza mi sie turbina, a przy pbrotach ok. 2000/min słychać spod maski dziwny metaliczny odgłos jakby coś o coś uwadzało. No i oczywiście " czek engin" non stop na żółto świeci? POMOCY bo boję się że to turbina.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności