Skocz do zawartości

lechu_jr

  • Liczba zawartości

    31
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 177KM (CFGC) DSG
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. sprawdź w centralnej elektryce bajt 17 bit 7 i bajt 23 bit 6
  2. Czy te radia wyświetlają parktronic/ ops 360 ? Myślałem też nad rcd330 z Android auto bo tam działa ops, ale radia z Androidem wydają się bardziej funkcjonalne
  3. Ja jestem już rok po wymianie, a mam właśnie z literką E na końcu, dokładnie to 5N0820803E Na razie wszystko jest ok, nawet jak ma za rok znów rozlecieć się sprzęgło to biorąc pod uwagę że do wymiany trzeba tylko ściągnąć koło i nadkole to wolę co dwa lata zainwestować w sprzęgło za 50 zł niż wymieniać kompresor
  4. Podejrzewam że te hałasy to właśnie przeskakujący wieloklin, na wyższych obrotach po prostu silnik zagłusza. Generalnie to w kompresorze raczej chyba nie ma co stukać i chrobotać tam są same zawory, chyba że jeśli jest, to łożysko na końcu wałka, nie wiem nie rozbierałem. Co do wycieku to to możliwe że jak przeskakuje po wieloklinie to powstaje wyższa temperatura i smar z łożyska z pod koła pasowego zaczyna wyciekać. Jeśli miałby to być wyciek z kompresora, to ponieważ wszystko chodzi w jednym obiegu to możesz sprawdzić podłączając maszynę do nabijania, jeśli wycieka olej to nie powinno być też czynnika. Co do punktu 2. To łożysko przy kole pasowym nie jest na stałe z kompresorem ani ze sprzęgłem. Normalnie ściągasz sprzęgło później koło pasowe, wymieniasz łożysko. Nie wiem jak jest w b8 umiejscowiony kompresor. W b7 na upartego da się to zrobić nie demontując kompresora z układu
  5. Prawie masz racje. Owszem nie ma tu już sprzęgła z cewką jak kiedyś ze po załączeniu elektromagnes dociąga tarcze sprzęgła. Tu działa to tak ze tarcza sprzęgła kręci się z kołem cały czas. A zadaniem sprzęgła jest zabezpieczenie w razie zatarcia kompresora, wtedy nie zrywa się wieloklin tylko zrywają się nity na tarczy sprzęgła i koło pasowe kręci się dalej a kompresor stoi. Wieloklin nie uszkadza się na wałku kompresora bo ten jest utwardzany tylko właśnie na wpuście sprzęgła. Częstą awarią w b6 i b7 było właśnie wykręcenie się bądź zerwanie śruby mocującej sprzęgło do wałka kompresora. Powstawał wtedy luz na wieloklinie i te się wyrabiał po stronie sprzęgła . Efekt był taki że koło pasowe kręciło się dalej, a kompresor stał. Co do objawów póki jeszcze kompresor chodził to tak jak kolega napisał 1. trochę stuka, raz mocniej raz mniej lub wcale 2. jest jakby wyciek "rdzy" na nim. Przy czym rdza to raczej od wewnętrznej strony więc ciężko zauważyć
  6. zajrzyj do tego tematu, objawy niemal takie same, Śrubka od sprzęgła kompresora
  7. Mogę się mylić ale moim zdaniem to czujnik uderzeniowy od poduszek. Nie możesz środka przełożyć od siebie. Jak trafisz drzwi od anglika to wiązka i tak będzie do przełożenia.
  8. Dziękuje za pomoc ,sterownik już na miejscu zostało kodowanie. f16mysliwiec napisał: 03-ABS Dostęp upoważniony: 70605 Kanał 94 Wartość 1 Test Zapisz 19-CAN GATEWAY: Instalation List: 10-Park/ Steer Assist 44- STEERING ASSIST Security Acess - 89753 (z podpowiedzi) Adaptacje Kanał 04: Installation Park Steer Assist Wartość 1 Test Zapisz 10-Park Steer Assist : kodowanie według wyposażenia. Mam pytanie: Instrukcja z pierwszego postu nie zawiera adaptacji ABS-u, Czy zawsze ją robimy i co powoduje zmiana wartości na 1.
  9. cześć Dołożyłem już czujniki i panel z włącznikami, został tylko sterownik do założenia i oprawić te 6 pinów we wtyczce. Którędy najlepiej dostać się do sterownika? Trzeba wyciągnąć licznik czy od dołu da się deskę rozmontować. Pozdrawiam
  10. Kodowanie w radiu i module kierownicy Z głowy nie podam ci które bity w których bajtach, ale na yt na przykład znajdziesz
  11. Rozrząd i rolka co 210 tys, o pompie nic nie widze [/img]
  12. zajrzyj tutaj https://forum.vw-passat.pl/topic/54657-%C5%9Brubka-od-sprz%C4%99g%C5%82a-kompresora/ niekoniecznie ale to może być, u mnie też od czasu do czasu pojawiały się dziwne dźwięki, aż w końcu przestało działać i okazało się ze śruba się urwała, a wieloklin zmielił
  13. żeby sprawdzić tą poduszkę wystarczy zdjąć osłonę pod silnikiem, natomiast czy może się ktoś wypowiedzieć kiedy ona kwalifikuje się do wymiany. U mnie nie jest pozrywana nie ma pęknięć natomiast jak się nią rusza wydaje się strasznie miękka/elastyczna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności