Skocz do zawartości

mafik

  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 140KM (CFFB)
  • Rok produkcji
    2013

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ok, wszystko jasne, dzięki za odpowiedź
  2. Witam, może głupie pytanie, ale dlaczego podczas włączonego silnika światła do jazdy dziennej led świecą cały czas, nawet gdy włącznik świateł jest na "O" W tej chwili nie mam możliwości parkowania wieczorem na włączonym silniku z wyłączonymi całkowicie światłami
  3. Znalazłem w sieci w jaki sposób ustawić światła śrubkami regulacyjnymi, ale dla pewności pojechałem na stację diagnostyczną żeby ustawili to tak jak trzeba. Prawa strona poszła sprawnie, jest ustawiona właściwie, ale przy lewej lampie gość doszedł do końca regulacji i stwierdził że dalej szkoda ryzykować żeby czegoś nie urwać, ale mówi że jeszcze trochę brakuje żeby było prosto. Co może być przyczyną że światło jest do oporu skręcone na regulacji w prawo a i tak świeci lekko w lewo ? Lampa oryginalna, auto nie bite... Może ktoś pomoże
  4. Wczoraj wymieniłem żarnik xenona z prawej strony, cały czas mam wrażenie że po tej wymianie światła są skręcone bardziej w lewą stronę Po odpaleniu światła się "poziomują" i automatycznie lekko uciekają w lewo Nawet jak popatrzę na reflektory to widać że soczewki są skręcone lekko w bok Pomoże ktoś w czym tkwi problem ? Zauważyłem to po wymianie spalonego żarnika, niewykluczone że było też tak wcześniej, ale zanim prawy się spalił miałem wrażenie podczas jazdy w nocy że świeci równo, a teraz ewidentnie prawa strona jest delikatnie mniej oświetlona
  5. Dzięki Jankus za info, tego nie brałem pod uwagę, mam dopiero pierwszy raz styczność z czujnikami, nigdy sie nie zagłębiałem w ten temat
  6. Witam, posiadam Paska B7 na 16" z czujnikami ciśnienia, chciałbym założyć 17" ew. 18", czy wchodzą w grę felgi nie przystosowane do czujników ? Czy będzie świecić cały czas kontrola, czy ew. da się to wyprogramować jakoś? Ma ktoś z tym jakieś doświadczenia?
  7. Niestety trafiłeś na laika i ni chu... nie wiem o jakim gwizdu mówisz
  8. Dzisiaj rano samochód 2 razy delikatnie się przydławił i po 10km jazdy kontrolka zgasła, już zgłupiałem
  9. Niestety takich szczegółów mi Texa nie wyświetla, jedynie: błąd Zaworu recyrkulacji spalin P0403 00 - złe działanie A co to jest N18 ?
  10. Witam, podczas wyjazdu do Chorwacji, w połowie trasy tj. po przejechaniu 500km po krótkim postoju i ponownym odpaleniu samochodu zapaliła się żółta kontrolka Check Engine. Auto nie straciło mocy, gnało kolejne 500km oraz całą trasę powrotną bez żadnego problemu, po powrocie do kraju podpiąłem Texę i pokazało błąd Zaworu recyrkulacji spalin P0403 00 - złe działanie, błąd skasowałem ale po przejechaniu 30km zapalił sie ponownie Tak jak wspomniałem auto nie wchodzi w tryb awaryjny, nie zapala się świeca, normalnie przyspiesza Miał ktos może taką sytuację? Przewertowałem internety i wszystkie przypadki wiążą się z trybem awaryjnym i spadkiem mocy, u mnie tego nie ma
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności