dwojak
-
Liczba zawartości
2 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2004
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
dwojak obserwuje zawartość → Czujnik kąta skrętu/ test abs - pomoc!
-
cześć Głównym problemem był włączający się "test abs" przy dojeżdżaniu do świateł, skrzyżowań itp. Po analizie VAGiem -czujnik kąta skrętu który wymieniłem razem z taśmą pod airbag. Skasowałem błędy, kontrolki ABS i ESP znikły ale abs wciąż włącza się przy małej prędkości... Już zgłupiałem bo od razu po wymianie gdy kontrolki jeszcze świeciły na desce abs nie włączał się przy małych prędkościach... Chciałbym zrobić przegląd na stacji diagnostycznej ale obawiam się negatywnej oceny przez ten włączający się ABS Możecie coś poradzić? Może ktoś miał podobny problem? szukać drugiej pompy abs lub innego czujnika kąta skrętu wraz z taśmą?
-
Cześć mam problem z silniczkiem podnoszenia szyby. Wymieniłem wszystkie linki i po złożeniu wszystkiego okazało sie, że na zębatce silnika są wytarte zęby. Szyba nie chcę się podnieść bo żeby przeskakują. Czy można wymienić samą zębatkę/wieloklin który jest na silniku?