Skocz do zawartości

dwojak

  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. cześć Głównym problemem był włączający się "test abs" przy dojeżdżaniu do świateł, skrzyżowań itp. Po analizie VAGiem -czujnik kąta skrętu który wymieniłem razem z taśmą pod airbag. Skasowałem błędy, kontrolki ABS i ESP znikły ale abs wciąż włącza się przy małej prędkości... Już zgłupiałem bo od razu po wymianie gdy kontrolki jeszcze świeciły na desce abs nie włączał się przy małych prędkościach... Chciałbym zrobić przegląd na stacji diagnostycznej ale obawiam się negatywnej oceny przez ten włączający się ABS Możecie coś poradzić? Może ktoś miał podobny problem? szukać drugiej pompy abs lub innego czujnika kąta skrętu wraz z taśmą?
  2. Cześć mam problem z silniczkiem podnoszenia szyby. Wymieniłem wszystkie linki i po złożeniu wszystkiego okazało sie, że na zębatce silnika są wytarte zęby. Szyba nie chcę się podnieść bo żeby przeskakują. Czy można wymienić samą zębatkę/wieloklin który jest na silniku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności