Skocz do zawartości

bolss1

  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3B) 1.8 20V 125KM (ADR)
  • Rok produkcji
    1999

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Przyszedł nowy orginalny czujnik. Zamontowałem dolałem płynu chłodniczego odpaliłem i znowu to samo odrazu wchodzi na 1100 obrotów lekko wskazówka drga i zaczyna budą trząś ... włączę klimatyzacje obroty spadają do 900 około i silnik pracuję normalnie nie czuć trzęsienia i nic.... Co to kurde może być!?!?!?! Przewody wymienione na silikonowe, świece na Bosch, cewka nowa janmor, termostat wymieniony (szybko grzeje się) przepustnica wyczyszczona bez demontażu tym środkiem do pryskania, przepływomierz też przeczyściłem Komputer nie pokazuje żadnych błędów, sonda lambda sprawdzona jest OK! No to co to może być!!!!!! Filtr Paliwa brudny!?!?!?!?!?!?!!? PROSZĘ RATUJCIE!!!
  2. No i 1 zonk doszedł czujnik wymontowałem stary i co?? Inny jest ja mam niebieski z wejściem kwadratowym a kupiłem zielony w kształcie jaja.... i teraz lipa ktoś ma może taki orginał lub zna numer części orginalnych? bo ja znalazłem tylko na Ucando beru...
  3. Myślę że czujnik orginał to jak w ASO... ale cóż zobaczymy jak przyjdzie jak nie będzie poprawy to oddam pojadę do aso i kupię jak nie zadziała to albo nie bedzie zmian to zwróce...
  4. Zamówiłem orginał czujnik temperatury 69zł zobaczymy jak przyjdzie do wtorku czy będzie poprawa...
  5. zamiennik ale był sprawdzany w warsztacie i niby ok....też myślałem o tym że może coś nie tak jest z nim ale w warsztacie mówili że czujnik ok.
  6. Odpinałem już.. silnik pracuje bardzo źle.... i za chwile gaśnie.... więc to nie przepływka a co do błędów to nie ma;/ dzisiaj sprawdzałem
  7. Witam mam pytanie co to może być. Odpalam auto po nocy i wchodzi mi na 1100 obrotów lekko spadają obroty i rosną ale delikatnie auto zaczyna drżeć nie równo jak by pracowało cała buda trzęsie się jak włączę klimatyzację to automatycznie obroty spadają do okolo 900 auto uspokaja się lub jak złapie temp. to też uspokaja się. wymieniłem czujnik temp. cieczy chłodzącej tej z tyłu przeczyściłem przepustnice bez demontażu specjalnym preparatem do tego, wymieniłem świece kable cewkę oraz termostat wyczyściłem przepływomierz popsikałem wszystkie styki kabli środkiem do styków komp nie pokazuje żadnego błędu!a auto jak drżało tak drży dalej po odpaleniu! na ciepłym silniku objaw nie występuję! proszę o pomoc bo już 2 mechaników rozkłada ręce!
  8. Takie pytanie a czy odma w silniku 1.8 125km ADR jest w tym samym miejscu jak tu czy innym?
  9. Hej witam mam pytanie jak zrobić adaptacje przepustnicy mam SKANER DIAGNOSTYCZNY VSCAN VAG MINI i jest tam adaptacja ale jakieś cyfry trzeba wpisywać czy coś nie ogarniam za bardzo tego czy ktoś mógłby mi powiedzieć od A do Z co jak mam zrobić lub ewentualnie czy można jakoś inaczej zrobić adaptacje?? Pozdrawiam Grzesiek Przeprowadziłem adaptacje według instrukcji i taki pytanie Grupa 001 0.00 r/min 0.00ms 3<deg 0.00 deg v.0t i nic nie zmienia się co źle robię? a jak wszedłem na mini vagu: silnik diagnostyka adaptacje to musiałe wpisać 001 (na 098 nie obsluguje ECU) no i nic nie zmienia się jest tam jedna stała liczba i tyle... o co chodzi?? 1.8 ADR125km99r
  10. Witam serdecznie. Mam pytanie odnośnie tego co może być przyczyną falowania obrotów na zimnym silniku.... Problem jest następujący auto zimne na dworze mniej niż 10*C odpalam auto i trzęsie się buda nie jest to może jakieś wielkie ale czuć obroty falują miedzy 1100 a 1000 spadają jak złapie temperatury i jest ok drgania ustępują i falowanie.(lekko ruszy się wskazówka na ciepłym silniku ale minimalnie nie odczuwa się tego) Wymieniono czujnik temperatury (ten z tyłu silnika) był błąd po wymianie znikł wyczyszczono bez demontażu przepustnice (adaptacji nie robiłem bo nie demontowałem) czyszczono przepływomierz powierza (był błąd po czyszczeniu znikł) wymieniłem świece, przewody, termostat zalałem paliwem z bp i przepaliłem go porządnie. po wszystkich zabiegach tych co wymieniłem obroty pięknie trzyma na ciepłym silniku ale na zimnym jak by na ssaniu falują.... kto ma jakiś pomysł co to może być i ewentualnie porady jak zrobić. Pozdrawiam Grzesiek. P.s U mnie odpada Odma nie ma żadnych objawów żeby to była odma...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności