Skocz do zawartości

matdur88

  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 101KM (AVB)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Czesc. Udało mi sie rozwiazac problem. Okzało się ze pedał od gazu byl uszkodzony. Po zakupie 3 auto odpaliło. Mam nastepny problem. Przez ten czas przez przypadek wykasowałem wsad do licznika. Znalazłem na intenecie drugi tylko ze teraz wyskakuje problem z immo. Gdy za pomoca programu Vag k-can wyłączę immo auto odpala i normlanie jezdzi. Adaptacja immo za pomoca vag-com nie pomaga. Mam dwa piny do licznika oraz ecu. One sie różnia a powinny byc takie same? Czy dobrze rozumiem to.
  2. Czesc. Dzisiaj sprawdziłem od wtyczki od pedała do samej wtyczki od ecu i nie mam zadnego przerwanego kabla wszystko jest ok. Jak mozna podmienic pic w innej mapie
  3. Witam. rPosiadam Passata juz okolo 5 lat. Nie miałem z nim zadnego duzego problemu z którym bym sobie nie poradził aż do dzisiaj. Samochód nagle stracił moc. Przeszedł w trym serwisowy. Świeci się ikonka od grzania świec i obroty trzymają się na 1200. Po powrocie do domu podłączyłem komputer. Bład 18047, 16955. Po wyszukaniu na internecie znalazłem ze może sam pedał od gazu po prostu się skończył. Został wymieniony na drugi i dalej to samo. No to rozebrałem podszybie żeby dostać się do wiązki. Kostki został po rozpinane, styki po doginane i spryskane preparatem do styków. Dalej elekt ten sam. Wiec został tylko komputer. Zamówiłem drugi taki sam komputer. Za pomocą kabla oraz oprogramowania Vag k-can zgrałem soft ze starego sterownika i wgralem do nowego. Nic nie pomoglo. Moje pytanie brzmi: Czy mogł sam soft pość? Jeśli tak gdzie mogę znaleść nowy soft do mojego auta? Dzieki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności