pkucharc
-
Liczba zawartości
8 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
Samochód
-
Generacja
B8
-
Silnik
B8 2.0 TDI 150KM
-
Rok produkcji
2015
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, Jest u mnie mały postęp. Dzień po wymianie zaworu 10.09.2019, postanowiłem wygenerować błąd tego zaworu odpinając wtyczkę od obudowy. Samo wciśnięcie przycisku "Start" nie generowało błędu, poszedłem krok dalej i odpaliłem auto. Silnik odpalił normalnie, został wygenerowany błąd (nie pamiętam nr błędu), ale brzmiał dosyć poważnie że został przestawiony rozrząd. Od tego czasu nie mam już problemu z odpalaniem auta, nawet jak stoi 2-3 dni. Nigdzie nie znalazłem artykułu czy jest wymagana adaptacja tego zaworu. PS. Rozrząd wymieniłem dużo wcześniej i mam 100% pewność że był dobrze ustawiony. Przed wymianą rozrządu problem z odpalaniem też występował.
-
ja kupiłem w serwisie Skody za 300 brutto,
-
Aż tak długo nie czekałem. jedynie 1. Start (test zegarów, kontrolek itp) 2. sprzęgło 3. start z wciśniętym sprzęgłem jutro rano przetestuję.
-
Cześć, Jednak wymiana zaworu 03L906455C, w moim przypadku nie pomogła , dzień po wymianie zaworu wymieniłem tez obudowę 03L109096B która jest wymieniona w filmiku (kupiłem używkę na allegro za 70zł) w celu wyeliminowania uszkodzonej mojej, ale nadal problem występuje. - czyszczenie czujnika położenia wałka rozrządu - nie pomogła - podmiana czujnika położenia wałka rozrządu - nie pomogła - podmiana czujnika temperatury paliwa - nie pomogła - wtryski jedynie sprawdziłem za pomocą VCDS, Esi Bosch i są jak nowe, ale sprawdzanie w ten sposób wtrysków jest mało rzetelne, bo to jest sprawdzanie tylko elektroniki wtrysku, a nie samego wtryskiwacza. Wiec wtryskiwacz może lać, albo nie domagać bez wyjęcie tego nie sprawdzę. - mam jeszcze do upewnienia się (poczytania, popytania itp) czy ten problem może być spowodowany że na 3 i 4 wtrysku mam nie wielkie zapocenie. Nie mam tam kałuży ropy. Dziś to umyję i będę obserwował czy poci się z jednego czy dwóch i jak szybko. Co do podmiany nie których czujników/części to mam szwagra z VW B8 z takim samym motorem CRLB tylko że z 2016r. U niego już był zamontowany nowy czujnik i obudowa. Jestem zawiedziony,
-
@rafus1984Dzięki że znalazłeś chwilkę czasu, w weekend podejmę się podmianki tego zaworu u siebie. Fajnie że opisałeś że da się to zrobić poprzez elektrozawór. Jeszcze jedno pytanie, a jak ustawiałeś punt 0 na wałku, kręciłeś kołami na podnośniku, czy od spodu wałem. Pozdrawiam
-
@rafus1984, Czy możesz podać jaki masz numer obudowy tego zaworu, czy jest to 03L 109 096 czy 03L 109 096 B. Dzięki
-
Wymiana filtra paliwa - odpowietrzenie układu
pkucharc odpowiedział krojcu → na temat → Tematy techniczne
cześć, robiłem tak samo jak "auto85", wymiana trwała ok 10min. - odkręcić śrubki - wyjąć ostrożnie filtr - wypompować paliwo - wyjąć obudowę i przetrzeć od środka (można bez wyjmowania) - zalać do połowy obudowy filtra nowym paliwem - powoli zamontować nowy filtr - dolać paliwa na max - skręcić - odpalić -
Kodowanie Passat B8 / VCDS/ sprawdzone mody
pkucharc odpowiedział dirve → na temat → Poradniki i instrukcje
Witam Witam Dziś zmieniłem u siebie na Manufacet "Audi" i nic się nie zmieniło. Może dla tego że ja mam już zmodyfikowaną mapę "chip".