Skocz do zawartości

pkucharc

  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2015

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, Jest u mnie mały postęp. Dzień po wymianie zaworu 10.09.2019, postanowiłem wygenerować błąd tego zaworu odpinając wtyczkę od obudowy. Samo wciśnięcie przycisku "Start" nie generowało błędu, poszedłem krok dalej i odpaliłem auto. Silnik odpalił normalnie, został wygenerowany błąd (nie pamiętam nr błędu), ale brzmiał dosyć poważnie że został przestawiony rozrząd. Od tego czasu nie mam już problemu z odpalaniem auta, nawet jak stoi 2-3 dni. Nigdzie nie znalazłem artykułu czy jest wymagana adaptacja tego zaworu. PS. Rozrząd wymieniłem dużo wcześniej i mam 100% pewność że był dobrze ustawiony. Przed wymianą rozrządu problem z odpalaniem też występował.
  2. ja kupiłem w serwisie Skody za 300 brutto,
  3. Aż tak długo nie czekałem. jedynie 1. Start (test zegarów, kontrolek itp) 2. sprzęgło 3. start z wciśniętym sprzęgłem jutro rano przetestuję.
  4. Cześć, Jednak wymiana zaworu 03L906455C, w moim przypadku nie pomogła , dzień po wymianie zaworu wymieniłem tez obudowę 03L109096B która jest wymieniona w filmiku (kupiłem używkę na allegro za 70zł) w celu wyeliminowania uszkodzonej mojej, ale nadal problem występuje. - czyszczenie czujnika położenia wałka rozrządu - nie pomogła - podmiana czujnika położenia wałka rozrządu - nie pomogła - podmiana czujnika temperatury paliwa - nie pomogła - wtryski jedynie sprawdziłem za pomocą VCDS, Esi Bosch i są jak nowe, ale sprawdzanie w ten sposób wtrysków jest mało rzetelne, bo to jest sprawdzanie tylko elektroniki wtrysku, a nie samego wtryskiwacza. Wiec wtryskiwacz może lać, albo nie domagać bez wyjęcie tego nie sprawdzę. - mam jeszcze do upewnienia się (poczytania, popytania itp) czy ten problem może być spowodowany że na 3 i 4 wtrysku mam nie wielkie zapocenie. Nie mam tam kałuży ropy. Dziś to umyję i będę obserwował czy poci się z jednego czy dwóch i jak szybko. Co do podmiany nie których czujników/części to mam szwagra z VW B8 z takim samym motorem CRLB tylko że z 2016r. U niego już był zamontowany nowy czujnik i obudowa. Jestem zawiedziony,
  5. @rafus1984Dzięki że znalazłeś chwilkę czasu, w weekend podejmę się podmianki tego zaworu u siebie. Fajnie że opisałeś że da się to zrobić poprzez elektrozawór. Jeszcze jedno pytanie, a jak ustawiałeś punt 0 na wałku, kręciłeś kołami na podnośniku, czy od spodu wałem. Pozdrawiam
  6. @rafus1984, Czy możesz podać jaki masz numer obudowy tego zaworu, czy jest to 03L 109 096 czy 03L 109 096 B. Dzięki
  7. cześć, robiłem tak samo jak "auto85", wymiana trwała ok 10min. - odkręcić śrubki - wyjąć ostrożnie filtr - wypompować paliwo - wyjąć obudowę i przetrzeć od środka (można bez wyjmowania) - zalać do połowy obudowy filtra nowym paliwem - powoli zamontować nowy filtr - dolać paliwa na max - skręcić - odpalić
  8. Witam Witam Dziś zmieniłem u siebie na Manufacet "Audi" i nic się nie zmieniło. Może dla tego że ja mam już zmodyfikowaną mapę "chip".
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności