gregor.g
-
Liczba zawartości
3 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O gregor.g
- Urodziny 10.08.1962
Informacje osobiste
-
Imię
Grzegorz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Ruda Śląska
Samochód
-
Silnik
B4 2.0 115KM (2E)
-
Rok produkcji
1995
-
Dzięki za podpowiedzi. Obroty silnika w granicach 850 - 870 czasami nieco wyższe. Co do firmy produkującej poduszki mechanik powiedział że badziewia nie zakłada (nie jestem pewien ) Wiem na 100% że są olejowe. Zapala na dotyk, pracuje na wszystkie cylindry (nowe świece NGK + kable ) Najbardziej drży na postoju kierownica którą trzymam kolanem. Z osiągów silnika jestem b. zadowolony ( 98 okt ) Powyżej 3000 obrotów jest całkiem dobrze. W układzie wydechowym założona została krótka siateczka. Podobno wydech w b4 jest bardzo czuły na wszelkie ingerencje np. spawanie. ( zachowanie kątów )
-
Witam. Bardzo ciekawy temat, b.dobrze opisany. Z tego co przeczytałem problem drgań dotyczy silnika diesla. Mam podobny problem w moim 2E ( drgania całej karoserii na wolnych obrotach i kierownicy dość mocne ) Wobec tego mam pytanie: czy w silnikach benzynowych wystarczy wymienić poduszki, czy może coś z układem wydechowym?
-
Witam. Od pewnego czasu przeglądam Wasze forum i szukam przyczyny drgań przenoszonych na karoserię i kierownicę na wolnych obrotach ( kierownicę trzymam kolanami ). Raz drgania są nie co mniejsze,a przy większych obrotach zanikają choć czuć je w różnym stopniu na karoserii. Jest to bardzo uciążliwe i psuje całą przyjemność z jazdy. Poduszki pod silnikiem wymienione. Czytałem że przyczyną może być układ wydechowy. Pomóżcie proszę znaleźć przyczynę.